پرداخت تسهیلات به واحد‌های آسیب دیده از کرونا

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 آذر 1399 | 17:43 ب.ظ
پرداخت تسهیلات به واحد‌های آسیب دیده از کرونا زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ واحد های آسیب دیده از بحران کرونا برای دریافت تسهیلات در اسرع وقت اقدام کنند . به گزارش خبرنگار نخبگان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در گفتگویی گفت: در مجموع ۹هزار۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنفی آسیب دیده از کرونا به خوزستان اختصاص یافته است. نوراله […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ واحد های آسیب دیده از بحران کرونا برای دریافت تسهیلات در اسرع وقت اقدام کنند .

به گزارش خبرنگار نخبگان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در گفتگویی گفت: در مجموع ۹هزار۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنفی آسیب دیده از کرونا به خوزستان اختصاص یافته است.
نوراله حسن زاده با بیان اینکه ۱۲ بانک در خوزستان برای پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شدند افزود: تا کنون بیش از یکهزار و ۱۳۶میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحد‌های تولیدی آسیب دیده از کرونا در استان خوزستان پرداخت شده است.

وی گفت : درمجموع درخواست دریافت سه هزار و ۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات از محل این اعتبار داده شده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات رو به پایان است گفت : متقاضیان برای نام نویسی در اسرع وقت به سامانه کارا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به نشانی Corona-Kara-mcis.ir مراجعه کنند .
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار