معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن رسالت سپاه است

تاریخ انتشار: جمعه 30 آبان 1399 | 21:22 ب.ظ
شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن رسالت سپاه است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعزام پزشکان به مناطق محروم استان، گفت: یکی از کارها و رسالت اصلی سپاه، شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن است. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سرهنگ عبدالرضا حاجتی صبح امروز در منطقه منبع آب اهواز در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعزام پزشکان به مناطق محروم استان، گفت: یکی از کارها و رسالت اصلی سپاه، شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن است.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سرهنگ عبدالرضا حاجتی صبح امروز در منطقه منبع آب اهواز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج در ادامه به طرح اعزام پزشکان به مناطق محروم منبع آب و حصیر آباد اهواز اشاره کرد و افزود: امروز طرح اعزام اکیپ پزشکی را به مناطق محروم منبع آب و حصیر آباد اهواز داریم.

وی با تأکید بر اینکه ویزیت و انجام عمل برای مراجعه‌کنندگان رایگان است، بیان کرد: اکنون پزشکان تخصص و فوق تخصص چشم، گوش، داخلی، زنان و زایمان و غیره امروز در منطقه منبع آب و حصیر آباد اهواز حضور دارند و در حال مداوای مردم هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تأکید کرد: یکی از کارها و رسالت اصلی سپاه، شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن است؛ لذا کسانی که توانایی حضور را ندارند، پزشکان ضمن شناسایی آنها در خانه‌شان حضور می‌یابند و کار ویزیت و مداوایشان را انجام می‌دهند.

حاجتی در پایان این کار پزشکان را خداپسندانه دانست و گفت: این امر به صورت دور گردانی است یعنی هر بار در مکانی از جمله سوسنگرد، اهواز، ایذه و غیره انجام می‌شود که این طرح ادامه‌دار خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار