سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد

جزئیات اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان از فردا

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آبان 1399 | 00:02 ق.ظ
جزئیات اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان از فردا زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر استان از فردا خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا رضا نجاتی در گفت‌وگویی ، با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان از فردا (۲۰ آبان‌ماه)، اظهار کرد: طبق مصوبه جدید اعمال محدودیت‌ها، تمامی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر استان از فردا خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا رضا نجاتی در گفت‌وگویی ، با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان از فردا (۲۰ آبان‌ماه)، اظهار کرد: طبق مصوبه جدید اعمال محدودیت‌ها، تمامی مشاغل و اصناف به جز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، مطب‌ها، داروخانه‌ها، آتش‌نشانی، فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها و میوه‌فروشی‌ها از فردا تنها تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند.

وی افزود: این محدودیت‌ها از فردا (۲۰ آبان‌ماه) به مدت یک ماه در سه شهر اهواز، مسجدسلیمان و کارون اعمال می‌شوند.

نجاتی گفت: این محدودیت‌ها در شهرهای آبادان، بهبهان، امیدیه، دزفول، شوشتر، رامهرمز و باوی نیز به مدت یک هفته اجرا می‌شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: مصوبه قبلی یعنی تعطیلی آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها، تالارهای اجتماعات و کاهش ساعات فعالیت ادارات نیز به قوت خود باقی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار