اجرای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها در مسجدسلیمان

برق شهرستان مسجدسلیمان روز جمعه در شش مرحله قطعی خواهد داشت

تاریخ انتشار: جمعه 13 اسفند 1395 | 00:00 ق.ظ
برق شهرستان مسجدسلیمان روز جمعه در شش مرحله قطعی خواهد داشت زمان مطالعه: < 1 دقیقه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد در روز جمعه ۱۳اسفند ماه به منظور اجرای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها در مسجدسلیمان در شش مرحله برق این شهرستان قطع می شود.  به گزارش نخبگان ، در این اطلاعیه آمده است : برق بخش هایی از این شهر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد در روز جمعه ۱۳اسفند ماه به منظور اجرای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها در مسجدسلیمان در شش مرحله برق این شهرستان قطع می شود.

 به گزارش نخبگان ، در این اطلاعیه آمده است : برق بخش هایی از این شهر در سه نوبت قطع خواهد شد.
بر پایه این اطلاعیه برق کل شهرستان مسجد سلیمان بجز روستا های مسیر گلگیر، انتهای بازار تمبی، روستاهای مسیر چم آسیاب ، تنگه مو از ساعت هفت تا تا ۹ صبح خاموش خواهد شد.

همچنین برق مناطق باغ ملی نفتون،نفتک،ریل وی، کمک کریسنت،فلکه نفتون، باشگاه فرهنگیان،باغ ملی بعد از بنیاد شهید، هوا نیروز شهید داوطلبی،تلخاب از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح جمعه قطع می شود.
بر پایه این اطلاعیه برق مناطق دره اشکف،۶۰دستگاه ،نمره۲، باشگاه مرکزی، مال شنبه، سرکوره ها،دره اشکفت،چهاربیشه،جی تایپ، انبار خوراکی،بازار چشمه علی ،حسین قصاب،مال جونکی،دره گلگیری ها،کمپ کرسنت،سی برنج از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز جمعه قطع می شود.
همچنین برق مناطق باغ ملی نفتون، نفتک،ریل وی،کمپ کرسنت،فلکه نفتون ،باشگاه فرهنگیان،باغ ملی بعد از بنیاد شهید، هوانیروز شهید داوطلبی،تلخاب از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ قطع خواهد شد.

این روابط عمومی همچنین اعلام کرد : برق مناطق دره اشکفت ،۶۰دستگاه،نمره ۲،باشگاه مرکزی،مال شنبه،سرکوره ها،دره اشکفت،چهار بیشه،جی تایپ،انبار خوراکی،بازار چشمه علی،حسین قصاب ، مال جونکی،دره گل گیری ها،کمپ کرسنت،سی برنج باز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ قطع می شود.

مسجدسلیمان در شمال شرقی استان خوزستان و در ۱۵۰ کیلومتری اهواز واقع شده است که از شمال به دزفول ، از شرق به استان چهارمحال بختیاری و ایذه ، از جنوب به رامهرمز و از غرب به شوشتر محدود می گردد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار