رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

ایراد به برخی مدیریت ها در خوزستان/ نمایندگان قانع نشدند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 آبان 1399 | 13:53 ب.ظ
ایراد به برخی مدیریت ها در خوزستان/ نمایندگان قانع نشدند زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان / رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: ایراداتی به برخی از مدیریت‌ها در استان خوزستان وجود دارد که توضیحات استاندار در نشست با نمایندگان، نتوانست آنها را قانع کند. به گزارش نخبگان سید کریم حسینی در گفت‌وگویی با مهر اظهار کرد: به دنبال ارائه رتبه‌بندی استانداری‌ها در کشور، جلسه‌ای با حضور مجمع […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان / رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: ایراداتی به برخی از مدیریت‌ها در استان خوزستان وجود دارد که توضیحات استاندار در نشست با نمایندگان، نتوانست آنها را قانع کند.

به گزارش نخبگان سید کریم حسینی در گفت‌وگویی با مهر اظهار کرد: به دنبال ارائه رتبه‌بندی استانداری‌ها در کشور، جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان خوزستان و استاندار برگزار و گزارشی از وضعیت رتبه‌بندی خوزستان در بین استان‌ها ارائه شد که در این ارائه گزارش، مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان نیز حضور داشت.

وی افزود: مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان در این جلسه گفت که کسب رتبه حاصل تمام عملکرد استانداری و همه حوزه‌ها نیست و در این خصوص اغلب نمایندگان راضی و اقناع شدند چرا که رتبه‌بندی درون سازمانی بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: استانداری خوزستان در کسب رتبه و امتیازات ارائه شده پایین نبوده است بلکه نسبت به استان‌های دیگر پایین‌تر شد و شاخص‌های ارزیابی در حوزه تولید، صنعت و بازار نبود.

حسینی بیان کرد: این رتبه محل اشکال است و برای همین اشکال به استانداری وارد است که نباید جایگاهش بین استان‌ها این‌قدر پایین باشد.

وی عنوان کرد: مطالبات حوزه‌های مختلف نمایندگان استان خوزستان اعلام و گلایه‌های جدی از کاستی‌ها و مشکلات نیز مطرح شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان یادآور شد: ایراداتی نیز به برخی از مدیریت‌ها در استان خوزستان وجود دارد که در این بخش اقناع لازم نمایندگان توسط استاندار خوزستان حاصل نشد.

حسینی ادامه داد: بنا شد تا برگزاری نشست‌ها با برخی از مدیران و استاندار خوزستان به صورت مشترک با نمایندگان استان تداوم داشته باشد و استاندار خوزستان نیز توضیحات مستند خود را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه از ارائه گزارش‌های استانی به مسئولان کشوری و وزارتخانه‌ها نیز رضایت نداشتیم، گفت: در این جلسه تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره استان خواسته دیگر نمایندگان بود؛ همچنین اینکه راه‌های روستایی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، آب و فاضلاب و بهداشت و درمان استان به عنوان اولویت نماینده‌ها بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان خواستار رسیدگی به موضوعات همراه با صراحت عمل بودند و استاندار خوزستان نیز خود را خالی از اشکال در انجام وظایف ندانست.

حسینی در پایان عنوان کرد: یکی از مطالبات جدی مجمع نمایندگان استان خوزستان از استاندار این بود که برای همین مدت باقی‌مانده از عمر دولت نیز برنامه و اهداف مشخص را برای پیشرفت و توسعه استان دنبال کند.

کد خبر
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار