فرماندار اهواز:

محدودیت تردد در ورودی و خروجی‌های اهواز اعمال شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 آبان 1399 | 13:51 ب.ظ
محدودیت تردد در ورودی و خروجی‌های اهواز اعمال شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ فرماندار شهرستان اهواز گفت: برای مدیریت کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری، طرح اعمال محدودیت در مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان اهواز از امروز دوشنبه اجرا شد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر جمال عالمی نیسی در این خصوص بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرماندار شهرستان اهواز گفت: برای مدیریت کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری، طرح اعمال محدودیت در مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان اهواز از امروز دوشنبه اجرا شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر جمال عالمی نیسی در این خصوص بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد که محدودیت در ۲۵ مرکز استان کشور از جمله شهرستان اهواز انجام شود.

وی با بیان اینکه مسیرهای ورودی و خروجی با حضور پلیس راه بسته شده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد از ساعت ۱۲ ظهر امروز این طرح در شهرستان اهواز آغاز شد و خروج خودروهای دارای پلاک بومی شهر اهواز و ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این شهرستان از همه مبادی ممنوع شد.

فرماندار اهواز گفت: رانندگانی که در این طرح تخلف کنند، با جریمه و یا توقیف خودرو توسط پلیس مواجه خواهند شد.

عالمی نیسی در ادامه به اعمال محدودیت‌های اصناف اشاره کرد و افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت اهواز، از روز چهارشنبه چهاردهم آبان به مدت ۱۰ روز اصناف گروه‌های سه و چهار، تعطیل می‌شوند.

وی در پایان تأکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، از شهرستان اهواز در این روزهای بحرانی از خروج خودداری کنند تا از این بحران خارج شویم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار