اورژانس۶۴ تخت خوابی بیمارستان سینا شهرستان کارون تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 آبان 1399 | 21:00 ب.ظ
اورژانس۶۴ تخت خوابی بیمارستان سینا شهرستان کارون تکمیل می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به تلاش مجلس برای بهبود شاخص سلامت در شهرستان کارون، گفت: یکی از اولویت نمایندگان مجلس تجهیز و راه اندازی اورژانس تازه تاسیس ۶۴ تخت خوابی بیمارستان سینا است. به گزارش نخبگان، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس در این مراسم افتتاح […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به تلاش مجلس برای بهبود شاخص سلامت در شهرستان کارون، گفت: یکی از اولویت نمایندگان مجلس تجهیز و راه اندازی اورژانس تازه تاسیس ۶۴ تخت خوابی بیمارستان سینا است.

به گزارش نخبگان، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس در این مراسم افتتاح بخش سی‌تی‌اسکن این بیمارستان اظهار داشت: بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان سینا به پزشکان جهت تشخیص دقیق و سریع کمک می‌کند و منجر به کاهش هزینه و معطلی بیماران می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت:پروژه تکمیل و تجهیز بخش جدید الاحداث اورژانس ۶۴ تخت خوابی بیمارستان سینا به عنوان اولویت بعدی توسط نمایندگان پیگیری می شود تا از این طریق سطح خدمات رسانی به مردم ارتقاء یابد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: امروز مرکز سی‌تی‌اسکن شهرستان کارون که مجهز به دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس GE هست که جزو بهترین برندها و مدل‌های این صنعت است، راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این بخش به دلیل درخواست مردم به بهره‌برداری رسید که هزینه تهیه این دستگاه و ساخت ساختمان آن با احتساب ارز چهار هزار تومانی، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: روزانه ۲۵ مورد برای تصویربرداری به شهرستان‌های دیگر اعزام می‌شدند که با افتتاح و راه‌اندازی این بخش در بیمارستان سینا می‌توان خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه کرد.

استاندار خوزستان به تکمیل مرکز اورژانس بیمارستان سینا اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان اقدامات بسیار خوبی انجام داد که اورژانس جدید از جمله این اقدامات است.

وی در پایان بیان کرد: مرکز بخش جراحی این بیمارستان هم در حال راه‌اندازی است که امید می‌رود با نوسازی این بخش‌ها بتوان خدمتی دیگر در راستای سرویس‌دهی به بیماران انجام شود. / تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار