رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد

مسجدسلیمان، یکی از ۴۳ شهر فوق قرمز کرونا در کشور

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 آبان 1399 | 23:21 ب.ظ
مسجدسلیمان، یکی از ۴۳ شهر فوق قرمز کرونا در کشور زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از قرار گرفتن مسجدسلیمان جزو ۴۳ شهر فوق پرخطر (فوق قرمز) کرونا در کشور بنا به اعلام وزارت بهداشت خبر داد. به گزارش نخبگان دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (اول آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آخرین بررسی‌های انجام‌شده از سوی وزارت بهداشت، ۴۳ شهر در کشور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از قرار گرفتن مسجدسلیمان جزو ۴۳ شهر فوق پرخطر (فوق قرمز) کرونا در کشور بنا به اعلام وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش نخبگان دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (اول آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آخرین بررسی‌های انجام‌شده از سوی وزارت بهداشت، ۴۳ شهر در کشور در وضعیت فوق پرخطر کرونا قرار دارند که متاسفانه در استان خوزستان نیز، شهرستان مسجدسلیمان جزو شهرهای با وضعیت فوق پرخطر قرار گرفته است.

به گزارش نخبگان، وی افزود: این موضوعی است که برای تمام شهرهای استان خوزستان علی‌الخصوص شهرهای همجوار، زنگ هشدار جدی است تا مردم بیش از پیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: هم‌اکنون وضعیت کلی استان نیز در حالت قرمز است و ما نسبت به عواقب ناشی از پایین آمدن سطح مشارکت مردم در رعایت مسائل بهداشتی به شدت نگران هستیم.

وی گفت: با توجه به وضعیت مناسب آب و هوایی و تعطیلات پیش رو از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان به شهرهای خوش آب و هوای استان خوزستان سفر نکنند و از هرگونه دورهمی خانوادگی به شدت پرهیز کنند زیرا الگوی انتشار بیماری به درون خانواده‌ها سرایت کرده است.

ابول‌نژادیان افزود: عادی‌انگاری وضعیت کرونا، سم مهلک قطع نشدن زنجیر انتقال بیماری است و این مهم تنها با مشارکت عموم مردم و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی ممکن است و برای خارج شدن از وضعیت کنونی هیچ راهی به جز الزام همه افراد به رعایت  پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار