معاون عمرانی وزیر کشور:

شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای درآمدزایی بهتر شهرداری‌ها تدوین شد

تاریخ انتشار: جمعه 11 مهر 1399 | 22:33 ب.ظ
شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای درآمدزایی بهتر شهرداری‌ها تدوین شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان :  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هدف درآمدزایی بهتر شهرداری‌های کشور تدوین شده و به زودی ابلاغ می‌شود. به گزارش نخبگان مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه گردهمایی شهرداران خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اجرای پروژه‌های خدماتی شهرداری‌ها را به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان :  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هدف درآمدزایی بهتر شهرداری‌های کشور تدوین شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش نخبگان مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه گردهمایی شهرداران خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اجرای پروژه‌های خدماتی شهرداری‌ها را به ویژه در استان خوزستان تسهیل می‌بخشد.

پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کار شهرداری‌ها

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به سال پایانی فعالیت دولت و همچنین دوره فعلی شورا و شهرداری‌های کشور اشاره‌کرد و گفت: در شهرهای متعدد استان خوزستان پروژه‌های شهری متعددی وجود دارد که نیمه تمام مانده‌اند و با توجه به این موضوع قرار است در قالب مساعدت‌های بلاعوض، این طرح‌ها تا پایان دوره فعلی شهرداری‌ها تکمیل و بهره‌برداری شوند.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این از شهرداری‌ها خواسته می‌شود از تعریف پروژه‌های جدید خودداری کنند و تکمیل طرح‌های نمیه تمام را در اولویت کاری خود قرار دهند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی به پروژه‌های زودبازده و درآمدزای شهرداری‌ها اختصاص می‌یابد، به شهرداران شهرهای استان خوزستان توصیه کرد از این ظرفیت برای تقویت افزایش درآمدها و همچنین ارائه خدمات شهری بهتر به مردم استفاده کنند.

حقوق معول کارکنان عمده دغدغه شهرداران خوزستان

جمالی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری ها ۳۵۰ نوع خدمات متنوع ارائه می‌کنند، گفت: همزمان مطالبات مردم از این نهاد عمومی بسیار زیاد است.

وی ادامه‌داد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردم، سازمان شهرداری و دهیاری‌ها تلاش می‌کند تا در حوزه‌های نرم‌افزاری و تجهیزاتی از شهرداری‌ها حمایت کند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به بخشی از دغدغه‌های مهم شهرداری‌های خوزستان اشاره‌کرد و گفت: تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و توقف پروژه‌های عمرانی از جمله مشکلات مطرح شده در این سفر بود که امیدواریم با مساعدت‌های دولت، بخشی از آنها برطرف شود.

جمالی نژاد همچنین درخصوص مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های اجرایی، بیان‌داشت: مهمترین این مطالبات در استان خوزستان مربوط به وزارت نفت است که پرداخت آنها باید با جدیت پیگیری شود.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی از شهرداری‌های استان خوزستان در زمینه پرداخت حقوق کارکنان با کسری بودجه روبه‌رو هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار