لزوم پیگیری مسئولان برای پرداخت حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی و شهرداری‌های مناطق محروم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 مهر 1399 | 17:43 ب.ظ
لزوم پیگیری مسئولان برای پرداخت حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی و شهرداری‌های مناطق محروم زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ دکتر علیرضا ورناصری خواستار پیگیری مسئولان برای پرداخت حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی و شهرداری‌های مناطق محروم شد. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، دکتر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ دکتر علیرضا ورناصری خواستار پیگیری مسئولان برای پرداخت حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی و شهرداری‌های مناطق محروم شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، دکتر علیرضا ورناصری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تذکری به هیأت رئیسه مجلس گفت: علیرغم اینکه طی ۳ روز گذشته اسم بنده در لیست افراد تذکردهنده قرار داشت اما شاهد عدم رعایت عدالت در این زمینه بودیم که باید رسیدگی شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای صمت، نفت و کشور تصریح کرد: موج گرانی‌ها موجب شده دهک‌های پایین جامعه برای تهیه ارزان‌ترین سبد غذایی دچار مشکل شوند و این امر واقعیتی است که قابل پنهان‌سازی نیست، مردم به شدت تحت فشار هستند لذا باید ساز و کارهای اولویت‌دار در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: بازدهی مصارف انرژی  باید در صدر اولویت‌ها باشد و دولت نیز بر افزایش بهره‌وری انرژی تأکید دارد اما چرا نیروگاه‌ها سالانه اتلاف انرژی زیادی دارند.

دکتر ورناصری خاطر نشان کرد: متأسفانه علیرغم پیگیری‌ها شاهد تأخیر چندین ماهه در پرداخت حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی و شهرداری‌های مناطق محروم هستیم که باید مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار