اهل رسانه با بیان دغدغه‌های مردم جهاد می‌کنند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 شهریور 1399 | 13:00 ب.ظ
اهل رسانه با بیان دغدغه‌های مردم جهاد می‌کنند زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بسیج چهار هزار برنامه اجرا خواهد کرد، گفت: از اهل رسانه تشکر میکنم که به بیان دغدغه مردم می‌پردازند و به نوعی جهاد می‌کنند. به گزارش نخبگان و به نقل از فارس، سردار حسن شاهوارپورفرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در نشست خبری مشترک چهلمین سالگرد دفاع […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بسیج چهار هزار برنامه اجرا خواهد کرد، گفت: از اهل رسانه تشکر میکنم که به بیان دغدغه مردم می‌پردازند و به نوعی جهاد می‌کنند.

به گزارش نخبگان و به نقل از فارس، سردار حسن شاهوارپورفرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در نشست خبری مشترک چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران در زمان دفاع مقدس، با وجود شرایط بسیار سخت توانستند از این دشواری، پیروزمندانه عبور کنند و یک وجب از خاک را به دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه در این هفته، برنامه‌های متعددی توسط ارتش و سپاه اجرا خواهد شد، افزود: از اصحاب رسانه نیز تشکر می‌کنم که دغدغه‌های مردم را منتقل می‌کنند و به نوعی جهاد می‌کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس بصورت مشترک بین نیروهای مسلح اجرا می‌شود و بخشی از برنامه‌ها را به‌صورت مجزا دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در مجموعه بسیج با توجه به گستره پایگاه‌های متعدد، چهار هزار برنامه تدارک و تدوین شده است.

حسن شاهوار پور تصریح کرد: کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکونی و تعمیر ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه کوت‌عبدالله، توزیع بیش از ۱۰۰ پکیج لوازم ورزشی در مناطق کم‌برخوردار، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و پخش برنامه‌های تلویزیونی که توسط بسیج تهیه می‌شود، تولید برنامه با نوای کاروان و برنامه‌ای برای ارج نهادن به زحمات جهادگران سلامت از جمله این برنامه‌ها است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار