تامین شمش و اسلب کارخانجات نوردی در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 مرداد 1399 | 17:01 ب.ظ
تامین شمش و اسلب کارخانجات نوردی در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار اهواز از تامین شمش و اسلب مورد نیاز کارخانجات نوردی خوزستان در شرکت صنایع فولاد خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفت: شرکت صنایع فولاد خوزستان موظف شد که تامین مواد اولیه کارخانجات نوردی شامل شمش و اسلب را در اولویت قرار دهد. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرماندار اهواز از تامین شمش و اسلب مورد نیاز کارخانجات نوردی خوزستان در شرکت صنایع فولاد خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفت: شرکت صنایع فولاد خوزستان موظف شد که تامین مواد اولیه کارخانجات نوردی شامل شمش و اسلب را در اولویت قرار دهد.

او با بیان اینکه شرکت فولاد خوزستان به تعهد خود در این زمینه عمل کرد افزود: این شرکت توافق کرده است که مصوبه استانداری را مبنی بر تامین مواد اولیه شرکت‌های فولادی اجرا کند و از همکاری محمدی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

عالمی نیسی تصریح کرد: شرکت گروه ملی صنایع فولاد، نورد و لوله، فولاد اکسین و نورد کاویان در ماه‌های اخیر با مشکل تامین مواد اولیه روبه رو بودند، به طوری که یکی از شرکت‌ها ناچار به تامین نیاز خود از استان هرمزگان شده بود و این امر باعث اختلال در کار این شرکت‌ها شده و به مشکل در تولید و پرداخت حقوق کارگران منجر می‌شود.

فرماندار اهواز با بیان اینکه یکی از مصوبات جلسه با استاندارخوزستان تاکید بر اولویت دادن به تامین نیاز این شرکت‌ها بوده است گفت: در ۴ ماهه گذشته ۶۰۰ هزار تن از تولیدات فولاد خوزستان در استان توزیع شده به عبارتی هر ماه ۱۵۰ هزار تن که معادل ۶۰ درصد تولیدات این شرکت است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار