تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت فولاد شادگان اهدا شد

تاریخ انتشار: جمعه 30 خرداد 1399 | 23:34 ب.ظ
تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت فولاد شادگان اهدا شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه سعید قاسم زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان روز دوشنبه ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ با حضور در محل سازمان مدیریت صنعتی تهران، تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت نمود. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، جایزه یاد شده در پی اجرای طرح‌ بهره برداری از اولین شرکت تولید کننده […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
سعید قاسم زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان روز دوشنبه ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ با حضور در محل سازمان مدیریت صنعتی تهران، تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت نمود.
به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، جایزه یاد شده در پی اجرای طرح‌ بهره برداری از اولین شرکت تولید کننده آهن اسفنجی به روش کاملاً ایرانی پرد در جهان و کسب گواهی تعهد به تعالی سازمانی در سال ۱۳۹۶ و کسب تقدیر نامه یک ستاره جایزه تعالی سازمانی در سال ۱۳۹۷ به‌ دست آمده است.
قاسم زاده در پیامی با تشکر از کارکنان شرکت برای بدست آمدن جایزه یادشده اظهار داشت: بر خود می بالم که با جمع کثیری از انسان های کوشا، پر تلاش و هوشمند کار می کنم که علاوه بر نیل به اهداف از پیش تعیین شده، افتخارات بزرگ و مهمی را کسب می‌نمایند.
وی ادامه داد: در این راستا از همه ی عزیزان خواهشمندم که با همتی مضاعف در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت صنعت فولاد شادگان کوشا باشند و با گام های مستحکم و با دلی روشن از انوار الهی به جلو حرکت کنند. بی شک آنچه تا امروز باعث موفقیت های پی در پی شده، همدلی و همراهی تمام کارکنان این مجموعه می باشد که باید آن را به فال نیک گرفته و برای همیشه سرلوحه امورمان قرار گیرد.
قاسم زاده خاطرنشان کرد: هدفی که تعیین نشده و پیش روی نباشد را نمی‌توان دنبال کرد. بنابراین آنچه در سال پیش رو برای ما پر اهمیت و با ارزش است نوع نگاه ما به حوزه کاری است که در آن لازم است آرزوهای خود را در قالب اهداف، طرح ها و پروژه ها تعریف کرده با همت بلند، بازوان پرتوان کارکنان تلاشگر و افکار خلاق پیگیری کنیم.
وی افزود: رجاء واثق دارم که به حول و قوه الهی و با همت بلند کارکنان شرکت، در سال پیش رو کارهای بزرگتری انجام خواهد شد و با توجه به آرزوی دیرینه مردم عزیز و شریف شهرستان شادگان برای داشتن سایت فولاد سازی، این مقوله را با تمام توان پیش برده و زمینه پویایی و شکوفایی این شهرستان را هرچه بیشتر فراهم خواهیم ساخت.

مدیرعامل فولاد شادگان در پایان سخنان خود گفت: از تمامی عزیزانی که پیوسته زمینه ساز کسب افتخارات متعدد و سربلندی همگان را فراهم می سازند و نوید بخش روزهای روشن و پر رونق برای صنعت فولاد کشور گشته اند، صمیمانه تشکر نموده و وجود آنان را مایه افتخار و بالندگی می‌دانم.

44

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار