مشکلی که شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز با آن مواجه است

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 خرداد 1399 | 22:20 ب.ظ
مشکلی که شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز با آن مواجه است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: به دلیل عدم صدور مجوز زیست‌محیطی برای شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز و همچنین نبود جاده دسترسی مناسب، با موانعی اساسی در امر واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران مواجه هستیم. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا اخلاق محمدیان در گفت‌وگویی ، با اشاره به بازدید مدیرکل دفتر ارزیابی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: به دلیل عدم صدور مجوز زیست‌محیطی برای شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز و همچنین نبود جاده دسترسی مناسب، با موانعی اساسی در امر واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران مواجه هستیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا اخلاق محمدیان در گفت‌وگویی ، با اشاره به بازدید مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز در روز یکشنبه اظهار کرد: شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز یکی از شهرک‌های تقاضامحور برای سرمایه‌گذاری از سوی واحدهای تولیدی است اما متاسفانه مشکل مجوز زیست‌محیطی این شهرک مانعی برای فعالیت سرمایه‌گذاران است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی طرح‌های صنعتی مرتبط با رده‌های یک و دو زیست‌محیطی در حریم و طرح‌های رده سه تا شش در خارج از حریم امکان استقرار دارند و از این رو انتظار داریم پس از بازدیدی که از حریم شهر اهواز و محدوده ۵۲۴ هکتاری شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز انجام شده است، شاهد صدور مجوز زیست‌محیطی این شهرک باشیم.

محمدیان با بیان اینکه تقاضای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز بسیار مطلوب است، گفت: به دلیل عدم صدور مجوز زیست‌محیطی برای این شهرک و همچنین نبود جاده دسترسی مناسب، با موانعی اساسی در امر واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: در صورت صدور مجوز زیست‌محیطی و تعیین تکلیف پروژه احداث جاده دسترسی، شرایط سرمایه‌گذاری در این شهرک تسهیل خواهد یافت و شاهد رونق سرمایه‌گذاری در آن خواهیم بود. در این زمینه انتظار داریم مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به صدور مجوز زیست‌محیطی برای این شهرک اقدام کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار