فرماندار اهواز:مردم رعایت نکنند محدویت‌های اجتماعی تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 | 00:39 ق.ظ
فرماندار اهواز:مردم رعایت نکنند محدویت‌های اجتماعی تشدید می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار اهواز با اشاره به آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: امکان تشدید محدویت‌های اجتماعی در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم در اهواز وجود دارد. به گزارش نخبگان جمال عالمی نیسی دوشنبه در حاشیه برخورد با اصناف متخلف در جمع خبرنگاران از مردم خواست به دستورالعمل های بهداشتی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرماندار اهواز با اشاره به آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: امکان تشدید محدویت‌های اجتماعی در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم در اهواز وجود دارد.

به گزارش نخبگان جمال عالمی نیسی دوشنبه در حاشیه برخورد با اصناف متخلف در جمع خبرنگاران از مردم خواست به دستورالعمل های بهداشتی بیشتر توجه کنند.
وی گفت: به دنبال گسترش ویروس کرونا در استان خوزستان به ویژه شهرستان اهواز، ناگزیر به ایجاد محدودیت در روابط اجتماعی هستیم.
عالمی نیسی افزود: اگرچه تمایلی به تعطیلی کسب و کار و تردد شهروندان نداریم اما حفظ سلامتی مردم دغدغه اصلی ما است.
فرماندار اهواز یادآور شد: متاسفانه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سبب تعطیلی ادارات و محدویت فعالیت محیط های کسب و کار شده است.
وی اظهار داشت: یکصد تیم امروز برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف وارد میدان شده اند.
عالمی نیسی تصریح کرد: شیب شیوع ویروس کرونا در مناطق حاشیه شهرها بالا رفته است از این رو تیم های ارزیاب برای بررسی مناطق مختلف وارد میدان شده اند.
وی افزود: صبح امروز دستور برخورد با پنج مسئول اتحادیه متخلف در اهواز داده شده است اصنافی که به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا عمل نکنند مغازه های آنها پلمب و حتی امکان بازداشت آنها وجود دارد.
با دستور استاندار خوزستان ادارات، بانک ها و اصناف غیر ضروری در برخی شهرستان های خوزستان به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا در این مناطق از امروز دوشنبه تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار