مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان عنوان کرد:

چالش نهادهای خدمات رسان با ادامه استمهال پرداختی بخش خصوصی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 فروردین 1399 | 03:16 ق.ظ
چالش نهادهای خدمات رسان با ادامه استمهال پرداختی بخش خصوصی زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اگر استمهال پرداخت های بخش خصوصی به نهادهای خدماتی زیرمجموعه دولت ( آب، برق و گاز) بیش از حد تکرار شود، نهادهای خدمات رسان را دچار چالش و ورشکستگی می کنیم. ارسلان شهنی، امروز، ۲۶ فروردین ماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اگر استمهال پرداخت های بخش خصوصی به نهادهای خدماتی زیرمجموعه دولت ( آب، برق و گاز) بیش از حد تکرار شود، نهادهای خدمات رسان را دچار چالش و ورشکستگی می کنیم.

ارسلان شهنی، امروز، ۲۶ فروردین ماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش دولت این است که بخش خصوصی اقتصاد را سر پا نگه دارد حتی اگر خودش با چالش مواجه شود اما در سال ۹۹ نمی توانیم این فرصت را بیش از حد در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

وی افزود: اگر این کار، یعنی استمهال پرداخت های بخش خصوصی به نهادهای خدماتی زیرمجموعه دولت ( آب، برق و گاز) بیش از حد تکرار شود، نهادهای خدمات رسان را دچار چالش و ورشکستگی می کنیم.

شهنی در خصوص پرداخت نکردن مطالبات شرکت توزیع برق افزود: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید فشار مضاعفی را به شرکت توزیع برق وارد کرده است به طوری که به گفته مدیرعامل این شرکت، رتبه ۳۸ را در بین ۳۹ شرکت توزیع برق کل کشور به دست آورده و به نوعی کمک به بخش خصوصی باعث تضعیف رتبه این شرکت شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار