آقای دکترابوالنژادیان بایستی با تجربه تر عمل می نمودند

آمار مرگ بر اثر کرونا در خوزستان نسبت به همسایه های خود بسیار بالاست

سعیدآژده
تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 20:18 ب.ظ
آمار مرگ بر اثر کرونا در خوزستان نسبت به همسایه های خود بسیار بالاست زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان:با خواندن آمار مرگ و میر ایران بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ( از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنج شنبه) متوجه شدیم آمار خوزستان نسبت به همسایه های خود خیلی زیاد است! ?آمار مرگ کرونا در خوزستان عدد ۳۱ را نشان می دهد که اگر امار مرگ بر اثر الکل را که […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان:با خواندن آمار مرگ و میر ایران بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ( از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنج شنبه) متوجه شدیم آمار خوزستان نسبت به همسایه های خود خیلی زیاد است!

?آمار مرگ کرونا در خوزستان عدد ۳۱ را نشان می دهد که اگر امار مرگ بر اثر الکل را که بخاطر هراس از کرونا بود را در خوزستان به ۳۱ نفر اضافه کنیم امار از پنجاه نفر عبور میکند!
البته امار کشته شدگان روزهای قبل را هم بطور دقیق در خوزستان نداریم که به یک عدد صحیح تر برسیم و ما تنها آمار۲۴ ساعت را که توسط خبرگزاری ایسنا منتشر شده است را داریم.

? در ۲۴ ساعت گذشته طبق آمار ارایه شده: استان‌های همسایه ما مثل بوشهر فقط سه کشته داشته و هرمزگان هم بدون کشته بوده است حتی اصفهان چهار کشته و چهارمحال بختیاری که بشدت سرد است هم ۱۱ کشته داشته ، و حتی فارس هم از ما کمتر کشته داده است
امار خوزستان نسبت به استانهای همسایه واقعا امار فاجعه باری ست.
در این روزهای سخت جا دارد جناب دکترابول نژادیان با تمهیدات مناسب تری عمل می نمود تمهیداتی همچون استقرار بیمارستان‌های کرونایی از مرکزشهر به اطراف شهر بهتر می توانست باشد.

? بنظرم کشتی سلامت استان بایست در دست فرد با تجربه ای مثل خود دکترنظری یا دکترایدنی بود بهتر بود تا اقای ابول نژادیان!

حتی اقای دکتر احدی بواسطه تجربه بالا بهتر می تواست از این قضایا و بلایا عبور کند…

? امیدواریم شخص استاندارشریعتی بتواند مستقیم به قضیه ورود کند تا ما شاهد مرگ و میر کمتری در خوزستان بر اثر شیوع کرونا باشیم….


پانویس: منبع آمار کشته شدگان از وزارت بهداشت منتشر شده در خبرگزاری ایسنا

✅سعیدآژده مدیرمسول و صاحب امتیاز رسانه نخبگان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار