رییس سازمان صمت استان خبرداد

تشکیل ۴۷ پرونده تخلف در عرضه کالاهای بهداشتی در خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 16 اسفند 1398 | 19:54 ب.ظ
تشکیل ۴۷ پرونده تخلف در عرضه کالاهای بهداشتی در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۴۷ پرونده تخلف در خصوص گرانفروشی، امتناع و احتکار کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم در مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شده است. امیرحسین نظری در این خصوص اظهارکرد: گشت های مشترک بازرسی از داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی از یک هفته گذشته در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۴۷ پرونده تخلف در خصوص گرانفروشی، امتناع و احتکار کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم در مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شده است.

امیرحسین نظری در این خصوص اظهارکرد: گشت های مشترک بازرسی از داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی از یک هفته گذشته در استان آغاز و ۴۷ پرونده تخلف در خصوص گرانفروشی، امتناع و احتکار کالاهای بهداشتی موردنیاز مردم در مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از سازمان صمت خوزستان، وی افزود: همچنین تا کنون ۲ مرکز مواد ضدعفونی در اهواز به دلیل گرانفروشی و احتکار نیز پلمب شدند و کالاهای آن‌ها به دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحویل داده شد تا در اختیار مردم قرار دهند.

نظری با اشاره به نظارت بر نحوه فروش و عرضه کالاهای بهداشتی موردنیاز در خصوص شیوع ویروس کرونا افزود: سازمان صمت خوزستان با همکاری تعزیرات و علوم پزشکی گشت های نظارتی مشترک از داروخانه‌ها و بازار را تا پایان التهابات موجود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص آغاز به کار گشت‌های مشترک بازرسی از بازار عید در استان ادامه داد: طرح نظارت بر بازار عید نوروز از ۱۰ اسفند ماه جاری آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

نظری ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به بازرسی های خود ادامه خواهد داد و با متخلفین و محتکرین برخورد قاطع خواهد کرد مردم عزیز استان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار