ارایه تسهیلات حمایتی به متقاضیان فرهنگ و هنر

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 اسفند 1398 | 14:59 ب.ظ
ارایه تسهیلات حمایتی به متقاضیان فرهنگ و هنر زمان مطالعه: < 1 دقیقه مسؤول تسهیلات و امور اشتغال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعطای تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغال‌زایی در قالب سامانه تحفه خبر داد. مجتبی رحیمی‌زیوار با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اجرایی شدن برنامه تولید و اشتغال فرهنگ و هنر و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزایی، سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مسؤول تسهیلات و امور اشتغال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعطای تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغال‌زایی در قالب سامانه تحفه خبر داد.

مجتبی رحیمی‌زیوار با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اجرایی شدن برنامه تولید و اشتغال فرهنگ و هنر و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزایی، سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی می‌توانند برای ایجاد یا تثبیت فرصت‌های شغلی در بخش‌های رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتالی، فرهنگی و هنری به منظور استفاده از تسهیلات بانکی، اطلاعات خود را در سامانه tohfeh.farhang.gov.ir به ثبت برسانند.

به گزارش اعتدال نخبگان، برپایه اعلام اداره‌کل ارشاد خوزستان، مسؤول امور اشتغال و تسهیلات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان‌کرد: تسهیلات سامانه تحفه با نرخ ۱۶ درصد با بازپرداخت چهار ساله به متقاضیان ارایه می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار