پیام تبریک مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 مرداد 1398 | 17:43 ب.ظ
پیام تبریک مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان/مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است : به مناسبت سالروز پاسداشت و تکریم خبرنگاران، بسیار خرسندم و بر خود میبالم که تاکنون طی خدمتم در روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان از افتخار دوستی و اعتمادِ متقابل با اهالی رسانه شهر و استان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان/مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

به مناسبت سالروز پاسداشت و تکریم خبرنگاران، بسیار خرسندم و بر خود میبالم که تاکنون طی خدمتم در روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان از افتخار دوستی و اعتمادِ متقابل با اهالی رسانه شهر و استان برخوردار بوده ام، بسیار امیدوارم که این روندِ سازنده به استمرار و بالندگی مزیّن گردد.

اهتمام متکلّفانه دوستان گرانقدرم در عرصه رسانه جهت روایتِ آزادگی و حقگویی، تحت تاثیر شانتاژهای خبری که مرزهای تفکر و عقیده جامعه را هدف مطامع خود نموده اند قرار نگرفته، حریّت قلم را در انعکاس حقایق و تبادل اطلاعاتِ صحیح تداوم می بخشند.

باکمال مباهات و شادمانی، این روز را تبریک می گویم محضر خبرنگاران راستین قلمی که صیانت از فخر و تقدس قلم را رسالت خود انگاشته، اندیشه های والای روشنگری و بیان حقایق را در پیشینه تابنده خود والاترین میراث قلم برمی شمارند.

رحیم ورناصری مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار