راه اندازی مجدد یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 خرداد 1398 | 11:56 ق.ظ
راه اندازی مجدد یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مسجد سلیمان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش اعتدال نخبگان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: یک واحد تولید کننده محصولات لبنی در شهرک صنعتی مسجد سلیمان که به دلیل جانشینی بانک دچار رکود شده بود در سال جاری توسط بانک به متقاضی جدید واگذار و مجددا به چرخه تولید بازگشت. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، ” اخلاق […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: یک واحد تولید کننده محصولات لبنی در شهرک صنعتی مسجد سلیمان که به دلیل جانشینی بانک دچار رکود شده بود در سال جاری توسط بانک به متقاضی جدید واگذار و مجددا به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، ” اخلاق محمدیان ” اظهار کرد: با راه اندازی مجدد این واحد با ظرفیت تولید سالانه ۸۰۰ تن لبنیات، برای ۱۲ نفر بصورت مستقیم و ۱۵۰ نفر بصورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی در رابطه با شرایط سرمایه گذاری در شهرک صنعتی مسجد سلیمان بیان کرد: ۳۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی مسجد سلیمان به بهره برداری رسیده است که با ایجاد اشتغال برای ۶۰۲ نفر و سرمایه گذاری ۴۰۴ میلیارد ریال در حال فعالیت هستند.

محمدیان یادآور شد: تاکنون ۱۰ واحد  که نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کنند توسط بانک ها تملک شده اند  که از این تعداد، ۷ واحد به متقاضیان جدید واگذار شده  و در حال انجام مراحل مقدماتی نوسازی و بازسازی جهت بازگشت مجدد به چرخه تولید هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار