امسال همه پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در خوزستان باید تکمیل شوند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 تیر 1398 | 13:49 ب.ظ
امسال همه پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در خوزستان باید تکمیل شوند زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان خطاب به دستگاه های اجرایی استان گفت: همه پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در استان باید طی سال جاری تکمیل شده و به بهره برداری برسند. به گزارش اعتدال نخبگان، غلامرضا شریعتی روز پنج شنبه در گفت وگویی،تعداد پروژه های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد در استان را یک […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان خطاب به دستگاه های اجرایی استان گفت: همه پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در استان باید طی سال جاری تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

به گزارش اعتدال نخبگان، غلامرضا شریعتی روز پنج شنبه در گفت وگویی،تعداد پروژه های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد در استان را یک هزار و ۵۰۰ طرح اعلام کرد و اظهارداشت: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام عمرانی به یک اولویت در استان تبدیل شده است.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای تکمیل این طرح ها در سالجاری، عنوان کرد: علاوه بر این نیز باید دیگر طرح های عمرانی را به حدی برسانیم که در سال های آتی به بهره برداری برسند.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: راه اندازی و فعالیت چنین طرح هایی خواست مردم است که تحقق آن در نهایت منجر به رضایتمندی عمومی در جامعه خواهد شد.

استاندار خوزستان از دستگاه های تخصصی از جمله معاونت امور عمرانی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران خواست تا در این زمینه جدی ورود کنند، گفت: تا حد امکان باید از تعریف پروژه های جدید در سطح استان جلوگیری شود و بهترین کار ممکن همان تکمیل طرح های نیمه تمام است.

شریعتی با اشاره به شرایط مالی دولت در سال جاری، افزود: بر همین اساس از دستگاه های اجرایی استان خواسته می شود صرفه جویی در هزینه ها را مورد توجه قرار دهند و انجام فعالیت های خود را بر اساس اولویت های برنامه ریزی شده دنبال کنند.

بر اساس این گزارش، در بودجه سال ۹۸ درآمدهای خوزستان حدود ۶۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

علاوه بر این نیز در زمینه اعتبارات تملک دارایی کشور (عمرانی) در مجموع ۲۶ درصد و خوزستان ۲۵ درصد رشد داشته که تفاوت یک درصدی را برای خوزستان به وجود آورده است.

با تصویب اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان، در عمل فرآیند اجرایی بودجه سال ۱۳۹۸ از هفته گذشته آغاز شد./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار