راهپیمایی ضد آمریکایی در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: جمعه 20 اردیبهشت 1398 | 16:04 ب.ظ
راهپیمایی ضد آمریکایی در اهواز برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا نمازگزاران اهواز بعد از ظهر جمعه پس از اقامه نماز در راهپیمایی ضد آمریکایی حضور یافته و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و تشدید تحریم های ظالمانه علیه ایران ، نشان دادند. مردم با سر دادن شعارهایی نظیر میثاق […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا نمازگزاران اهواز بعد از ظهر جمعه پس از اقامه نماز در راهپیمایی ضد آمریکایی حضور یافته و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و تشدید تحریم های ظالمانه علیه ایران ، نشان دادند.

مردم با سر دادن شعارهایی نظیر میثاق با شهیدان میثاق با امام است، از خط رهبر خود ملت ما جدا نیست، دولت آمریکا قابل اعتماد نیست ، در جامعه بیداریم از آمریکا بیزاریم ، ترامپ را بگویید ما ضد اهریمنیم ، برجام را پاره کرد ما آتشش می‌زنیم و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، بار دیگر خشم خود را نسبت به سیاست های ظالمانه آمریکا نشان دادند.

دولت آمریکا با خروج از برجام نسبت به تعهدات بین المللی پایبند نبوده و به تازگی نیز بر فشار تحریم ها علیه ایران افزوده است و این بار صنعت نفت را نشانه گرفته و تحریم‌های جدیدی درباره خرید و فروش نفت ایران مطرح کرده است .

گفتنی است پیش از این نیز آمریکا سپاه پاسداران را در لیست گروههای تروریستی قرار داده تا به نوعی فشار مضاعفی را به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وارد کند .

در این راهپیمایی باشکوه اقشار مختلف جامعه با در دست داشتن پلاکارهای ضد آمریکایی حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده و و با مشت های گره کرده بار دیگر یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار