دوازدهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های خوزستان در اهواز برپا شده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 | 22:54 ب.ظ
دوازدهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های خوزستان در اهواز برپا شده است. زمان مطالعه: ۲ دقیقه با توجه به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تلاش می شود که در نمایشگاه های بین المللی خوزستان  تولید کنندگان داخلی کشورمان را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان ، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت قراردهند. به گزارش نخبگان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان افزود : […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با توجه به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تلاش می شود که در نمایشگاه های بین المللی خوزستان  تولید کنندگان داخلی کشورمان را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان ، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت قراردهند.

به گزارش نخبگان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان افزود : دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در فضایی بالغ بر  ۶۰۰۰ مترمربع و با حضور تعداد ۲۰۰ واحد از تولید کنندگان و فعالان این صنعت در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۵ دی ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان خوزستان برگزار می گردد.

رحیم جلیلی گفت  : رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدید ترین فن آوریها و دست آوردها توسط صاحبان این صنعت را از جمله اهداف این نمایشگاه می توان عنوان نمود و با برگزاری این نمایشگاه علاوه بر دستیابی به اهداف تخصصی و تبادل اطلاعات و تجربیات لازم و ورود تخصص های روز به استان خوزستان و بازدید کنندگان محترم بتوانند در فضایی متنوع علاوه بر آشنایی با مدل ها و فن آوری های جدید نسبت به تطابق سلیقه ها و رفع نیازهای خود در این مورد بطور مستقیم با تولید کنندگان مهم این صنعت وارد مذاکره و گفتگو گردیده و با ارائه پیشنهاد های خود بتوانند نسبت به پیشرفت و پیشبرد این صنعت مهم و اعمال سلیقه های خود در تولیدات آتی نقش موثری را ایفا نمایند.

جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان عنوان کرد دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل با مشارکت ۲۰۰ واحد از  استانهای خوزستان ، تهران ، اصفهان ، مرکزی و البرز  در معرض دید علاقمندان ، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۳ هر شب از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار