چند نکته برای استاندار جوانی که از جنس خود ماست

ضرورت ایجاد یک اتاق فکر منسجم برای استان و مروری بر اتفاقات و التهابات خوزستان و نگاه مشفقانه دولت

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 اسفند 1395 | 22:14 ب.ظ
ضرورت ایجاد یک اتاق فکر منسجم برای استان و مروری بر اتفاقات و التهابات خوزستان و نگاه مشفقانه دولت زمان مطالعه: ۳ دقیقه ضرورت ایجاد یک اتاق فکر منسجم برای استان و مروری بر اتفاقات و التهابات خوزستان و نگاه مشفقانه دولت یا ؛ چند نکته برای استاندار جوانی که از جنس خود ماست ! ⚛ نخبگان / سعید آژده : یک گروه تمامیت خواه و افراطی سعی بر سوءاستفاده حزبی از اتفاقات و التهابات روزهای گذشته خوزستان […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ضرورت ایجاد یک اتاق فکر منسجم برای استان و مروری بر اتفاقات و التهابات خوزستان و نگاه مشفقانه دولت یا ؛ چند نکته برای استاندار جوانی که از جنس خود ماست !

نخبگان / سعید آژده : یک گروه تمامیت خواه و افراطی سعی بر سوءاستفاده حزبی از اتفاقات و التهابات روزهای گذشته خوزستان داشت که به حول قوه الهی و هشیاری مردم و درایت استاندار سختکوش در نطفه صدایشان خاموش و خفه گشت! گروهی که از اعتراضات مردمی قصد بهره برداری حزبی داشتند و زهی خیال باطل که نمی دانستند که خوزستان و فرزندان دیروز و امروز و حتی فردای آن هشیار بیدارند.

فرزندان کارون نمی خوابند الا اینکه پلک هایشان چون نخل ها ایستاده سقوط کنند  آنان راز جاودانگی را  با ایستادگی و مقاومت هایشان،در جنگ هشت ساله نشان دادند و هزاره هاست که آنان در کشاکش تاریخ سر بلند ایستاده اند درون نقشه جغرافیای ایران و این گربه عزیزی که عاشقانه دوستش می داریم.
عده ای سعی  داشته و دارند دولت را در خوزستان تضعیف کنند و از این مشکلات و معضلات که محصول دولت های گذشته است چماقی بسازند برای کوبیدن دولت فعلی اما به یاری خدا و با تلاش همه عزیزان در انتخابات دور آینده اثبات خواهیم کرد که دولت در خوزستان بیشترین آرا را کسب خواهد کرد.درود به دولت دکتر روحانی که این چند روز واقعا برای خوزستان سنگ تمام گذاشتند.

استاندار محبوب و پر تلاش ما  دکتر غلامرضا شریعتی  از یک تهدید برای خوزستان فرصت ساخته است و باید همه ما در این راه به استانمان،کمک کنیم.
من بدون تعارف حرفم را می زنم و هر جا هم که انتقادی داشته ام دیدید که بدون هراس عنوان نموده ام
آقای دکتر شریعتی باید از تجربیات همه بزرگان خوزستان در جهت حل مشکلات منطقه استفاده کند امثال دکتر شجاع پوریان،نیز انسان فرهیخته ای ست که دکتر شریعتی باید از تجربه و دانش وی استفاده کند
دکتر سید رسول صالحی یکی از انسان های فرهیخته ای ست که به نظرم ایشان تئوری های خوبی در مدیریت دارند که از دانش این عزیز باید بهره بردبه نظر من یک تیم پر دانش و انرژیک را باید تشکیل داد به عنوان اتاق فکر و از ایده های نو و بدیع  استقبال کرد  باید تجربه های بالنده و حتی جدید را آزمود باید نگرش را تغییر داد…باید هنجار شکنی کرد تا بتوانیم به موفقیت برسیم
همینطور که دکتر عماد به عنوان یک چریک با تجربه و کهنه کار در کنار عچرش در تیم شریعتی جای دارند باید هم که نیروهای جوانی امثال مکارمی ،فریدونی و اینجانب ( سعید آژده ) شاهین رضایی  و شربت دار و طاهری و ارسلان شهنی و مجتبی گلستانی و…حضور داشته باشند.
همه با هم می توانیم بدون غرور و تنها برای خدمت به وطنمان در یک صف بایستیم،و طاقت شنیدن حرف مخالف را نیز داشته باشیم…
من که خدا را گواه می گیرم بی چشمداشت و مزد و منت  و تنها به عشق دولت  حاضرم برای این دیار عزیز فدا شوم ؛ امثال،مرتضوی ،کاملی،سید امیر حمزه موسوی ،صیدالی، محمد سلامی و عبدالرحمن نیکسرشت خواهرانی چون  موالی زاده و رضایی قوت قلبی ست برای ما و استان ….همچنین در عرصه رسانه نیروهایی چون عبدالله نژاد ،خوشسیما و عاطفه جوادی ،پارسافخر،اسماعیلی و آذین بهرامی و خواهران دیگری که شاید راضی نباشند نامشان برده شود .این ها واقعا برای استان ما عطیه و نعمت اند….

چند وقت پیش برای اولین بار این ایده را که باید اتاق فکری جمعی و منسجم به وجود بیاوریم تا بتوانیم استعدادهای جوان را شناسایی و جذب کنیم و در ایده و آرا  دادن به استان مان موثر باشیم   رو خدمت استاندار عزیز مطرح نمودم و ایشان استقبال کردند  اما گرفتاری های به وجود آمده  باعث فراموشی شد و این حقیر هم پیگیری نکردم اما  اگر خدا بخواهد در دیداری که  با دکتر خواهیم داشت پیگیری میکنیم.
الان واقعا نگاه ها معطوف به خوزستان شده که باید از نگاه ایران و دولت به استان مان استفاده کنیم.

این تفکر یک تفکر مردود و انحرافی ست که میگویند دولت تازه به فکر خوزستان افتاده ،ما چکار به این مسائل داریم ،بالاخره حالا که بخت  این عروس پیر گشوده شده است  نیاییم و بدبینانه،هی چماق شویم بر سر دولت/دولت از تمام ظرفیت های موجود برای برون رفت از خوزستان استفاده کرده و خواهد کرد….
یک بار دیگر لطفا مرور کنید کارهای انجام شده طی چند روز اخیر و امکاناتی که اختصاص داده اند و اعتباراتی که مصوب نموده اند برای استان….
با مرور این رویدادها متوجه میشویم  که بیسابقه بوده است خداوکیل وقتی آیت الله جزایری که واقعا  به نوعی پدر معنوی خوزستان محسوب میشوند در خطبه های این هفته از دولت تقدیر می کنند دیگر چه جای ابهام باقی می ماند.

درود بر شرف آیت الله جزایری و همه علمای که دلسوزانه برای خوزستان قهرمان زحمت می کشند.مردم هم حق دارند انتقاد بکنند  اما باور کنید این چند روز آن قدر بر علیه دولت کار کرده اند که ایشان هم تحت تاثیر قرار گرفته است؛ اما به حول قوه الهی دولت فعلی اثبات می کند که خوزستان را دوست دارد.آن هم خوزستان عزیزی که زخم هایش به یکباره سر باز گشود و صبرش به سر آمد خوزستان ساکت،خوزستان صبور،خوزستان مهربان و مظلوم…خوزستان که مادر و وطن ماست…وطن واژه های خویش را چقدر دوست می دارم من!

?سعید آژده  ۱/۱۲/۱۳۹۵ اهواز زیتون کارمندی ساعت ۱۵: ۱۵

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار