مسابقه پیام کوتاه وزارت بهداشت درباره پیشگیری از سرطان

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 بهمن 1397 | 14:12 ب.ظ
مسابقه پیام کوتاه وزارت بهداشت درباره پیشگیری از سرطان زمان مطالعه: ۲ دقیقه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با روز ملی سرطان مسابقه بهترین پیام کوتاه مردمی در خصوص پیشگیری از سرطان را از ۱۶ بهمن تا ۱۲ اسفند ماه برگزار می‌کند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، دکتر گلمکانی – مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با روز ملی سرطان مسابقه بهترین پیام کوتاه مردمی در خصوص پیشگیری از سرطان را از ۱۶ بهمن تا ۱۲ اسفند ماه برگزار می‌کند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، دکتر گلمکانی – مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسابقه پیام کوتاه پیشگیری از سرطان، مسابقه‌ای جذاب با هدف استفاده از ظرفیت تمامی آحاد جامعه است و در نظر داریم تا با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف، زمینه دستیابی به شعار «سرطان قابل پیشگیری و درمان است، با خود مراقبتی و امید» را در کشور محقق سازیم.

گلمکانی گفت: تمام مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، هنرمندان، اصحاب رسانه و دوستداران سلامتی جامعه می‌توانند در مسابقه بهترین پیام کوتاه مردمی در خصوص پیشگیری از سرطان شرکت کنند.

وی افزود: مردم می‌توانند جملات کوتاه خود را در قالب پیام‌هایی با محور پیشگیری از سرطان، جملاتی امیدبخش برای بیماران سرطانی، روش‌های پیشگیری از سرطان و حتی پیام‌های طنز در این زمینه ارسال کنند و از جوایز ارزنده این مسابقه بهره‌مند شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی دیجیتال سلامت کشور، وی همچنین از ثبت و گردآوری جملات ارسالی مردم در یک کتاب ویژه خبر داد که در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و علاوه بر این از جملات برتر نیز در ساخت تیزرهای تلویزیونی و زیرنویس برنامه‌های رسانه ملی استفاده خواهد شد.

مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تمام مردم در همه رده‌های سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و در این حرکت ارزشمند گامی مؤثر در پیشگیری از سرطان در جامعه بردارند و نقش ماندگاری از خود در این پویش عظیم بر جای گذارند.

همچنین از برگزیدگان این مسابقه در مراسمی ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

مخاطبان می‌توانند با نصب پیام رسان آی گپ روی تلفن همراه خود از طریق ارسال عدد ۹ به سامانه ۱۰۰۰۴۴۲۷ و یا کلیک بر روی لینک مسابقه به آدرس http://igap.net/sentenceplay، در مسابقه بهترین پیام کوتاه مردمی در خصوص پیشگیری از سرطان شرکت کنند و از جوایز ارزنده این مسابقه بهره‌مند شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار