فهرست کمک های مورد نیاز برای زائران اربعین حسینی اعلام شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مهر 1397 | 17:19 ب.ظ
فهرست کمک های مورد نیاز برای زائران اربعین حسینی اعلام شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان فهرستی از کمک های مورد نیاز را برای مشارکت در طرح اکرام و پذیرایی از زائران اربعین حسینی اعلام کرد. به گزارش نخبگان، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز چهارشنبه در گفت و گویی، با اشاره به اینکه همه ساله هزینه های پذیرایی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان فهرستی از کمک های مورد نیاز را برای مشارکت در طرح اکرام و پذیرایی از زائران اربعین حسینی اعلام کرد.

به گزارش نخبگان، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز چهارشنبه در گفت و گویی، با اشاره به اینکه همه ساله هزینه های پذیرایی از زائران اربعین حسینی که از ۲ گذرگاه مرزی چذابه و شلمچه راهی عتبات عالیات می شوند توسط مردم نیکوکار خوزستان تامین شده افزود: در ایام اربعین امسال نیز کمک های مردمی برای پذیرایی مطلوب تر از زائران حسینی به مرزهای شلمچه و چذابه روانه می شود.

وی ، ظروف یک بار مصرف، زیرانداز(برزنت و موکت) ، مواد شوینده ، چادر نسوز برای نمازخانه و مواکب، لوله داربست همراه با متعلقات، تانکر آب آشامیدنی ثابت و چرخدار ، صندوق جایخی ، دستمال کاغذی ، پلاستیک رولی ، پلاستیک زباله ، کولرآبی ، کانکس اداری، پتو ، تنور دستی ، تخم مرغ ، سیب زمینی ، آب معدنی ۳۰۰سی سی ، آرد برای پخت نان، نان بسته بندی ، کنسروجات ، شربت ، عرقیجات ، ماست تک نفره ، کیک و کلوچه ، برنج ، روغن ، رب گوجه ، چای ، قند و شکر ، حبوبات ، مرغ و گوشت ، خرما ، میوه و یخ بهداشتی را از اقلام مورد نیاز کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان بیان کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از عموم مردم ولایی و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواست هدایا ، کمک ها و نذورات خود را به ستادهای شهرستانی عتبات عالیات تحویل دهند.

به گفته حجت الاسلام موسوی ، مردم نیکوکار می توانند وجوه نقدی خود را برای خرید نیاز زائران اربعین حسینی به حساب ۲۱۴۵۴۲۹۰۳۸۳۱ و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۱۴۷۱۴۱۴ بانک انصار به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کنند.

به گزارش نخبگان، در اربعین امسال یک هزار موکب مردمی در گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه و مسیرهای منتهی به این گذرگاه ها برپا می شود.

حرکت تدریجی کاروان های زائران اربعین حسینی از اوایل ماه صفر شروع و تا ۲ روز مانده به روز اربعین ادامه دارد.

اربعین پارسال ۳۸۰هزار زائر از مرز چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و ۶۵۰هزار زائر از مرز شلمچه در ۱۶کیلومتری غرب خرمشهر راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

بر اساس تقویم رسمی کشور ، هشتم آبان روز اربعین حسینی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار