معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان مطرح کرد

اسکان اضطراری ۱۸۱۶ نفر در طرح امداد نوروزی هلال احمر خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 فروردین 1397 | 11:09 ق.ظ
اسکان اضطراری ۱۸۱۶ نفر در طرح امداد نوروزی هلال احمر خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک هزار ۸۱۶ نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند که یک هزارو ۴۶۷ نفر از مسافران نوروزی و ۳۴۹ نفر هم از زائران کاروان‌های راهیان نور بودند. به گزارش نخبگان صادق سلامت شب گذشته در گفت‌وگویی، اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح امدادی نوروزی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک هزار ۸۱۶ نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند که یک هزارو ۴۶۷ نفر از مسافران نوروزی و ۳۴۹ نفر هم از زائران کاروان‌های راهیان نور بودند.

به گزارش نخبگان صادق سلامت شب گذشته در گفت‌وگویی، اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح امدادی نوروزی هلال احمر تا ۶ فروردین ماه بیش از ۵ هزار نفر توسط امدادگران هلال احمر به صورت سرپایی درمان شدند که ۲ هزارو ۳۸۱ نفر در بخش خدمات حضوری و ۲ هزارو ۷۴۶ نفر هم زائران راهیان نور بودند.

وی افزود: تعداد یک هزارو ۸۱۶ نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند که یک هزارو ۴۶۷ نفر از مسافران نوروزی و ۳۴۹ نفر هم از زائران کاروان‌های راهیان نور بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: از ۶ هزارو ۷۴۳ نفر آزمایش قند و فشار خون به عمل آمد که ۳ هزارو ۳۸۷ نفر در بخش خدمات حضوری و ۳ هزارو ۳۵۶ نفر هم زائران کاروان‌های راهیان نور بودند.

وی گفت: ۲۷ مورد تصادف از ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین ماه امسال ۲۷ مورد تصادف در جاده های استان اتفاق افتاد که مصدومیت ۸۸ نفر را در پی داشت.

سلامت بیان کرد: طی این مدت ۵۲ مسافر نوروزی به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۲۷ نفر در تصادفات، ۱۶ نفر در خدمات حضوری و ۹ نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور بودند./ فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار