فکری: شنیده‌ایم تیم‌های صعودکننده مهندسی شده هستند!

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 اسفند 1396 | 08:44 ق.ظ
فکری: شنیده‌ایم تیم‌های صعودکننده مهندسی شده هستند! زمان مطالعه: ۳ دقیقه سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که کمی نگران هفته‌های پایانی لیگ یک هستم، گفت: شنیده می‌شود، تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند، مهندسی شده هستند که امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد و با نظارت خوب، هر تیمی که حقش است به لیگ برتر راه پیدا کند. به گزارش نخبگان ؛ محمود […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که کمی نگران هفته‌های پایانی لیگ یک هستم، گفت: شنیده می‌شود، تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند، مهندسی شده هستند که امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد و با نظارت خوب، هر تیمی که حقش است به لیگ برتر راه پیدا کند.

به گزارش نخبگان ؛ محمود فکری در گفت‌وگویی، در خصوص تساوی تیمش برابر ملوان، اظهارکرد: پیش از این دیدار، مسوولان ملوان با انجام مصاحبه‌هایی در حال متشنج کردن بازی بودند. از طرف دیگر نیز اعتراض‌هایی به قضاوت داوران برای تیم‌شان در هفته‌های گذشته داشتند. متاسفانه وقتی بازی ما با ملوان به پایان رسید، فضای بدی را برای داور بازی به وجود آورند، در حالی که داوری در مجموع بد نبود و شاید حتی به سود ملوان نیز بود. یک پنالتی هم به سود ما گرفته شد که خطای صورت گرفته روی بازیکن ما کاملا واضح بود.

وی ادامه داد: متاسفانه تیم حریف، ضعف‌های خود را به داوری نسبت داد و شاهد توهین‌های بسیاری به داورهای این دیدار بودیم. این‌که هر کسی به خودش اجازه می‌دهد هر کاری که دوست دارد، انجام دهد، خوب نیست. ما در این بازی شاهد فحاشی‌ها و بی‌احترامی‌های بسیار هم به همکارانم، هواداران‌مان و خودم بودیم و حتی طرفداران ما کتک خوردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: متاسفانه فضای بدی را به وجود آوردند و حتی پیش از بازی بحث دوپینگ را پیش کشیدند؛ مبنی بر این‌که افسران ضد دوپینگ برای این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و تست دوپینگ بگیرند. بحثی که اصلا در مورد تیم ما هیچ صحتی ندارد ولی شاید برخی تیم‌ها بخواهند آن حرکت رونالدونیویی را انجام دهند؛ یعنی توجه را به سمت دیگری ببرند و خودشان بخواهند کارهایی را انجام دهند.

وی افزود: متاسفانه با توجه به این‌که به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم، فضا بسیار بد شده است و برخی تیم‌ها می‌خواهنتد به هر قیمتی، امتیاز و نتیجه بگیرند که این اصلا قشنگ نیست و ضرر این موضوع برای همه است. همه باید کمک کنند که در هفته‌های پایانی فضای خوبی بر فوتبال لیگ یک حاکم شود و رقابت سالمی داشته باشیم.

فکری خاطرنشان کرد: در بازی با ملوان بارها شاهد بودیم که به توپ جمع‌کن‌ها گفته بودند که توپ‌ها را به بازیکنان ما نرسانند یا اگر هم رساندند، دو توپ را می‌رساندند؛ یکی را به بازیکن می‌دادند و دیگری را به زمین پرتاب می‌کردند که متاسفانه کارهایی را انجام دادند که بسیار از مُد افتاده است.

وی بیان کرد: بازیکنانم بسیار تلاش کردند و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم تا بتوانیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و حتی به جای تساوی با برد از زمین خارج شویم اما همین یک امتیاز نیز برای ما خیلی مهم بود و خدا را شکر توانستیم جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر می‌کنم که همچنان صدر جدول هستیم ولی هرچه می‌گذرد، کار سخت‌تر می‌شود. تیم‌هایی که برابر ما قرار می‌گیرند، انگیزه دو چندانی دارند و امیدوارم بازیکنانم متوجه این موضوع شده باشند، ضمن این‌که باید تلاش، همدلی و رفاقت بیشتری داشته باشیم. به ویژه این‌که از هوارداران می‌خواهم در بازی‌های خانگی نیز پیش از آغاز مسابقه، استادیوم را پر کنند. وجود آن‌ها دلگرمی بسیار خوبی برای بازیکنان است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید از بازی‌های خانگی با برد خارج شویم و این پیروزی به دست نمی‌آید جز با کمک همه به ویژه هواداران. ان‌شاءالله با همدلی و کمک همه در نهایت بتوانیم نفت مسجدسلیمان را لیگ برتری کنیم و در هفته پایانی، جشن قهرمانی‌مان را بگیریم.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی که مدتی پیش داشتید و کمی تیم و هواداران از هم فاصله گرفته بودند، حل شده است؟ گفت: خدا را شکر فضای خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت و همچنین هواداران به وجود آمده است. همه متوجه شده‌اند که نباید به حریفان فرصت دهیم و باید یکدلی و رفاقت‌مان را بیشتر از این کنیم تا ان‌شاءالله با تلاش بیشتر بتوانیم به عنوان تیم نخست به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر که آیا از روند تیم رضایت دارید؟ عنوان کرد: چند هفته‌ای بود که امتیازات مهم و حساسی را از دست دادیم ولی خدا را شکر تیم مجددا به شرایط خوب خود برگشته است و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بتوانیم امتیازات لازم را کسب و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حساسیت مسابقات در لیگ یک، نظارت لازم از سوی مسوولان مربوطه انجام می‌شود؟ گفت: من کمی نگران هفته‌های پایانی هستم زیرا شاهد اتفاقات مختلفی هستیم. حتی شنیده می‌شود که تیم‌هایی که قرار است به لیگ برتر صعود کنند، مهندسی شده باشند و ان‌شاءالله که چنین موضوعی صحت نداشته باشد.

وی افزود: امیدوارم نظارت آن‌قدر خوب باشد تا هر تیمی که حقش است به لیگ برتر راه پیدا کند. ما می‌بینیم که کمیت‌های اخلاق و انضباطی، خیلی راحت از اتفاقات می‌گذرند، در حالی‌که این‌ها اتفاقاتی نیست که فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته‌های اخلاق و انضباطی بخواهند به راحتی از کنار آن‌ها بگذرند. نمی‌دانم همان بحث مهندسی شدن فوتبال و صعود تیم‌های خاص است، یا این‌که موضوع دیگری در میان است. متاسفانه برخوردی را که می‌بینیم به آن شنیده‌های ما مبنی بر مهندسی شدن فوتبال نزدیک‌تر است و این برای فوتبال ما بسیار بد است.

منبع : ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار