مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان عنوان کرد:

احداث کارخانه تولید شکر قهوه‌ای برای قطع وابستگی کشور به واردات

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 بهمن 1396 | 18:41 ب.ظ
احداث کارخانه تولید شکر قهوه‌ای برای قطع وابستگی کشور به واردات زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با اشاره به احداث نخستین کارخانه تولید شکر قهوه‌ای در کشور گفت: این کارخانه با هدف سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی به منظور ایجاد ارزش افزوده و درآمد، ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، تامین نیاز کشور و خروج از وابستگی به واردات شکر قهوه‌ای به بهره‌برداری رسید.  […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با اشاره به احداث نخستین کارخانه تولید شکر قهوه‌ای در کشور گفت: این کارخانه با هدف سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی به منظور ایجاد ارزش افزوده و درآمد، ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، تامین نیاز کشور و خروج از وابستگی به واردات شکر قهوه‌ای به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، ستار شکیبا امروز ۱۸بهمن ماه در مراسم افتتاح نخستین کارخانه شکر قهوه‌ای کشور در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به این‌که کشور هندوستان در تولید این نوع شکر پیشرو است، مهندس مشاور این پروژه از این کشور انتخاب شد و احداث این شرکت بیان واقعی از اقتصاد مقاومتی است .

وی افزود: این کارخانه با هدف سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی به منظور ایجاد ارزش افزوده و درآمد، ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، تامین نیاز کشور و خروج از وابستگی به واردات شکر قهوه‌ای به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان تصریح کرد: در سال ۹۳‌ نقشه‌های ساخت این کارخانه به ما تحویل داده شد و از جوانان صنعتگر دعوت به عمل آمد تا در ساخت تجهیزات یاری‌گر ما باشند .

شکیبا با بیان این‌که این کارخانه از سه خط بسته‌بندی تولید و آزمایشگاه مجهز برای انجام کارهای کنترل کیفی بهره‌مند است، گفت: این کارخانه در‌‌ زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰‌ متر با ۲ هزار و ۱۰۰ متر زیربنا احداث شده است .

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان اظهار کرد: این‌ کارخانه برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر به صورت فصلی اشتغال ایجاد کرده است .

وی ادامه داد: عمران اراضی مناطق آزاد شده و محروم، پس از جنگ در دستور کار دولت قرار گرفت که شرکت میرزا کوچک خان نیز از مصوبات دولت بوده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته برنامه عمران با تسطیح ۱۲ هزار هکتار اراضی، ایجاد دستگاه پمپاژ ۳۶ مترمکعب در ثانیه و سیستم زهکشی پیشرفته انجام شد .

انتهای پیام

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار