نیمه نهایی جام حذفی فوتبال؛

دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران به هیچ عنوان تعویق نمی‌ افتد

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 بهمن 1396 | 23:14 ب.ظ
دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران به هیچ عنوان تعویق نمی‌ افتد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت:دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به هیچ وجه به تعویق نمی افتد. به گزارش نخبگان و به نقل از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، سعید فتاحی اظهار کرد:مسئولان تیم فوتبال استقلال ‌خواستار به تعویق افتادن این دیدار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت:دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به هیچ وجه به تعویق نمی افتد.

به گزارش نخبگان و به نقل از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، سعید فتاحی اظهار کرد:مسئولان تیم فوتبال استقلال ‌خواستار به تعویق افتادن این دیدار هستند ولی اصلا امکان تعویق این مسابقه وجود ندارد.
وی افزود:یکبار به درخواست هر ۲ باشگاه این دیدار را به تعویق انداختیم اما دیگر امکان تغییر زمان بازی وجود ندارد زیرا از هفته آینده مسابقات آسیایی شروع می‌شود و اصلا در تقویم جایی برای برگزاری مسابقات نیست.
فتاحی گفت:بهتر بود تیم ‌ها روی بحث هواشناسی تحقیق کرده و حتی این امکان وجود داشت که استقلالی ‌ها یکی دو روز زودتر راهی آبادان شوند.
وی افزود:هواشناسی از چند روز پیش اعلام کرده بود که بارش‌ برف آغاز خواهد شد و می شد این مساله را مدیریت کرد و همچنین زودتر راهی اهواز می ‌شد و در این شهر تمریناتش را دنبال می ‌کرد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز سه شنبه هفته جاری از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار