فسخ فراز با نفت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آذر 1396 | 13:39 ب.ظ
فسخ فراز با نفت زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با حضور در سازمان لیگ قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. به‌ گزارش ‌نخبگان، فراز کمالوند که روز گذشته اعلام کرده بود، به فدراسیون می رود و یک طرفه قرارداد خود را با باشگاه  فسخ می‌کند، امروز (چهارشنبه) به سازمان لیگ رفت و قراردادش را با این تیم فسخ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با حضور در سازمان لیگ قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

به‌ گزارش ‌نخبگان، فراز کمالوند که روز گذشته اعلام کرده بود، به فدراسیون می رود و یک طرفه قرارداد خود را با باشگاه  فسخ می‌کند، امروز (چهارشنبه) به سازمان لیگ رفت و قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

وی روز گذشته پس از برد برابر پرسپولیس و صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی از مشکلات بسیار تیم و عدم توجه مسوولان باشگاه به شدت گله‌مند بود و معتقد بود که عده‌ای عمدا می‌خواهند او را در آبادان خراب کنند.

بیشتر بازیکنان نفت از جمله مسعود ابراهیم‌زاده نیز اعلام کرده‌اند که اگر کمالوند سر تمرین نیاید، به تمرین نمی‌روند و بر اساس نظر می رسد که با جدایی کمالوند از نفت، شرایط سخت و بحرانی در انتظار این تیم خواهد بود.

گفته می‌شود که مدیران نساجی مذاکراتی خوبی با فراز کمالوند داشته‌اند و او احتمالا هدایت این تیم لیگ یکی را بر عهده خواهد گرفت.

همچنین گفته می‌شود که عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نیز مجددا استعفا داده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار