افزایش قیمت سوخت نه به صلاح مردم است نه به صلاح دولت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آذر 1396 | 13:35 ب.ظ
افزایش قیمت سوخت نه به صلاح مردم است نه به صلاح دولت زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت سوخت و حامل های انرژی نه به صلاح مردم است نه به صلاح دولت و من فکر نمی‌کنم این طرح در مجلس رای بیاورد. به گزارش نخبگان ، علی‌عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان گفت: بحث افزایش ۵۰ درصدی نرخ سوخت، هنوز به صورت جدی مطرح نشده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت سوخت و حامل های انرژی نه به صلاح مردم است نه به صلاح دولت و من فکر نمی‌کنم این طرح در مجلس رای بیاورد.

به گزارش نخبگان ، علی‌عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان گفت: بحث افزایش ۵۰ درصدی نرخ سوخت، هنوز به صورت جدی مطرح نشده اما به هر حال مجلس با افزایش قیمت حامل‌های انرژی موافق نیست. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی‌عسگر ظاهری گفت: افزایش ۵۰ درصدی نرخ سوخت، هنوز به صورت جدی مطرح نشده اما به هر حال مجلس با افزایش قیمت حامل‌های انرژی موافق نیست. مردم بیکارند و توان اقتصادی کشور پایین آمده است.

ظاهری ادامه داد: نه فقط من، بلکه تمام اعضای کمیسیون انرژی با افزایش قیمت بنزین مخالفند و من فکر می‌کنم این طرح در مجلس رای نخواهد آورد. عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین گفت: اگر بر اساس تورم، ۹ درصد، ۱۰ درصد یا در نهایت ۱۵ درصد افزایش نرخ بنزین را دولت به مجلس پیشنهاد می‌داد، منطقی‌تر بود اما افزایش ناگهانی و ۵۰ درصدی بنزین به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: چنین افزایش قیمتی نه به صلاح مردم است نه به صلاح دولت و من فکر نمی‌کنم این طرح در مجلس رای بیاورد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار