استاندار خوزستان در پیامی اعلام کرد

آمادگی استان خوزستان برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آبان 1396 | 20:21 ب.ظ
آمادگی استان خوزستان برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه بر استفاده حداکثری از ظرفیت های استان برای کمک رسانی به شهرهای آسیب دیده این استان تاکید کرد. نخبگان: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با صدور پیامی حادثه‌ تلخ و ناگوار جان‌باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در غرب کشور در جریان زمین لرزه را […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه بر استفاده حداکثری از ظرفیت های استان برای کمک رسانی به شهرهای آسیب دیده این استان تاکید کرد.

نخبگان: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با صدور پیامی حادثه‌ تلخ و ناگوار جان‌باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در غرب کشور در جریان زمین لرزه را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار خوزستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در غرب کشور، به ویژه در استان کرمانشاه بر اثر وقوع زلزله موجب تاثر و تالم شدید اینجانب و مردم شریف استان خوزستان گردید.

اینجانب این حادثه غم انگیز را به مردم عزیز استان کرمانشاه به ویژه خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای درگذشتگان غفران واسعه الهی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان طلب شفای عاجل را مسئلت می‌نمایم.

مردم و مسئولان استان خوزستان ضمن ابراز همدردی با مردم عزیزمان در غرب کشور، با تمام توان جهت اعزام نیروی انسانی و تجهیزات برای امداد رسانی به آسیب دیدگان و مصیبت دیدگان آماده همکاری می‌باشند.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان همچنین عصر امروز سه شنبه در محل بارگیری و ارسال اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون باتوجه به شرایط سخت آب و هوایی استان کرمانشاه و بی سرپناه بودن حادثه دیدگان نیاز است که در حدتوان اقلام مورد نیاز و ضروری را برای این هموطنان ارسال کنیم.
وی افزود: بحث قطعی برق، سرمای شدید هوا ،کمبود آب آشامیدنی و سایر مشکلات شرایط سختی را برای حادثه دیدگان و بخصوص کودکان ایجاد کرده که وظیفه انسانی ما حکم می کند از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به این هموطنان دریغ نکینم.
استاندار خوزستان ادامه داد: در شرایط کنونی نیاز است که در روزهای آینده نیز تمامی شرکت و ارگان های مختلف استان در شهرهای مختلف نسبت به تامین اقلام مورد نیاز این حادثه دیدگان تلاش کنند و هر یک به نوبه خود در این امر انسان دوستانه شریک شوند.
وی بیان کرد: تاکنون نیز در دو روز گذشته مدیریت بحران استانداری خوزستان، جمعیت هلال احمر استان و سایر دستگاه ها برای تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان تلاش مضاعفی داشته و امیدواریم با تداوم این تلاش ها بتوانیم گامی در کم کردن رنج این هم میهنان برداریم.
شریعتی گفت: این حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی تمامی مسئولان استان و بخصوص کمک های شایسته مردمی به زلزله زدگان قابل تقدیر است.
یکشنبه شب زلزله برخی از استان های کشور از جمله استان کرمانشاه را لرزاند که این استان بیشترین آسیب را دید و خسارت های فراوانی به شهرهای کرمانشاه وارد کرد.
این حادثه بیش از ۴۵۰ فوتی و بیش از ۶ هزار مصدوم در استان کرمانشاه بر جای گذاشت.
اقلام مصرفی مورد نیاز حادثه دیدگان کرمانشاه در دو روز گذشته از خوزستان به این استان در حال ارسال است که در عصر سه شنبه بیش از ۱۵ کامیون حاوی کنسروجات، آب معدنی ، نان و سایر اقلام مورد نیاز به کرمانشاه ارسال شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار