اعضای کمیسیون انرژی مجلس از محل حادثه آتش‌سوزی دکل نفتی رگ‌سفید بازدید کردند

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 آبان 1396 | 16:26 ب.ظ
اعضای کمیسیون انرژی مجلس از محل حادثه آتش‌سوزی دکل نفتی رگ‌سفید بازدید کردند زمان مطالعه: < 1 دقیقه برخی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس با هدف بررسی آخرین وضعیت حادثه آتش‌سوزی دکل ۹۵ حفاری به منطقه رگ سفید رفته و از محل حادثه بازدید کردند. به گزارش نخبگان، هفتم آبان ماه دکل شماره ۹۵ حفاری واقع در منطقه رگ سفید به علت فوران گاز آتش می‌گیرد. پس از این حادثه تیم‌های فنی تخصصی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برخی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس با هدف بررسی آخرین وضعیت حادثه آتش‌سوزی دکل ۹۵ حفاری به منطقه رگ سفید رفته و از محل حادثه بازدید کردند.

به گزارش نخبگان، هفتم آبان ماه دکل شماره ۹۵ حفاری واقع در منطقه رگ سفید به علت فوران گاز آتش می‌گیرد. پس از این حادثه تیم‌های فنی تخصصی و عملیاتی تمام واحدهای شرکت ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب به محل حادثه اعزام می‌شوند.

این حادثه آتش‌سوزی که منجر به فوت ۲ نفر از پرسنل حفاری شد، همچنان ادامه دارد. کمیته مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران روزانه تشکیل جلسه می‌دهد و کارشناسان به ارائه گزارش می‌پردارند.

روز گذشته محسن دلاویز نماینده ویژه وزیر نفت نیز علاوه بر بازدید از محل حادثه اظهار داشت: بررسی ابعاد حادثه و الزامات پیش‌رو به‌منظور ساماندهی شرایط در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد و همه امکانات به این منظور بسیج شده است.

وی همچنین با اشاره به سخت گذر و تپه‌ای بودن منطقه حادثه، گفته است که با این وجود، تمهیدات لازم اندیشیده شده و تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای مهار حادثه با جدیت در دست اقدام است.

امروز نیز برخی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس با هدف بررسی آخرین وضعیت این حادثه از دکل ۹۵ حفاری بازدید کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار