اعتباراستاندار برای بازسازی

نماینده مردم اهواز در مجلس:مدرسه کوی علوی اهواز کلانتری نمی شود

تاریخ انتشار: شنبه 25 شهریور 1396 | 02:39 ق.ظ
نماینده مردم اهواز در مجلس:مدرسه کوی علوی اهواز کلانتری نمی شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه  نخبگان: اهواز ـ نماینده مردم اهواز با اشاره به اینکه کسی نمی تواند کاربری مدرسه کوی علوی اهواز را تغییر دهد، خبر داد: استاندار خوزستان اعتباری را برای بازسازی مدرسه اختصاص داد. به گزارش نخبگان، جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گویی با مهر اظهار کرد: چند وقت پیش شورای تأمین استان خوزستان جلسه ای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 نخبگان: اهواز ـ نماینده مردم اهواز با اشاره به اینکه کسی نمی تواند کاربری مدرسه کوی علوی اهواز را تغییر دهد، خبر داد: استاندار خوزستان اعتباری را برای بازسازی مدرسه اختصاص داد.

به گزارش نخبگان، جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گویی با مهر اظهار کرد: چند وقت پیش شورای تأمین استان خوزستان جلسه ای برگزار و تصمیم گرفته می شود که کلانتری کوی علوی را در مدرسه ای که پنج سال به علت خرابی و فرسودگی تعطیل شده بنا کنند.
وی افزود: از روز گذشته اقدامات لازم برای تغییر کاربری مدرسه به کلانتری آغاز که این امر با اعتراضاتی مواجه شد.
الباجی تصریح کرد: به این موضوع ورود پیدا کرده، از محل بازدید و تماس های لازم را با مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، فرماندار اهواز، استاندار خوزستان و همچنین سرهنگ صفری فرمانده انتظامی شهرستان اهواز برقرار و اعلام شد که کلانتری به صورت موقت آنجا مستقر می شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تصریح کرد: مردم معترض هستند و در عین حال نیز زمین وقفی و فضای موجود در آن هم آموزشی است.
الباجی بیان کرد: با توجه به نیاز منطقه به دلیل کثرت دانش آموزان، لازم است که این مدرسه را نوسازی و در اختیار مردم قرار دهند.
وی خبر داد: بامداد امروز با استاندار جلسه ای تشکیل و استاندار هم هفت میلیارد ریال تأمین اعتبار برای بازسازی این مدرسه اختصاص داد.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: پیگیری می کنم تا این فضای آموزشی با همان کاربری آموزشی بماند و کسی نمی تواند آن را تغییر کاربری بدهد.
الباجی بیان کرد: امیدوارم زمین مناسبی برای ساخت کلانتری پیدا شود که هم در شأن نیروی انتظامی و هم مناسب مردم کوی علوی باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار