قطعی آب و برق در بالغ بر ۱۰ شهر استان خوزستان

قطع نیمی از خطوط موبایل در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 23 بهمن 1395 | 21:09 ب.ظ
قطع نیمی از خطوط موبایل در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان ،بروز پدیده ریزگردها در روزهای گذشته و مه و رطوبت شدید و درنهایت رسوب خاک در تجهیزات انتقال برق منجر به قطعی آب و برق در بالغ بر ۱۰ شهر استان خوزستان از بامداد امروز شده است. حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان ،بروز پدیده ریزگردها در روزهای گذشته و مه و رطوبت شدید و درنهایت رسوب خاک در تجهیزات انتقال برق منجر به قطعی آب و برق در بالغ بر ۱۰ شهر استان خوزستان از بامداد امروز شده است.

حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  در خصوص ارتباطات فعلی استان خوزستان گفت: از ساعت ۲ بامداد، به دلیل رطوبت شدید و مه گرفتگی، سیستم برق در استان خوزستان دچار اختلال شد و از آنجایی که سایتهای تلفن همراه نیز از سیستم برق استفاده می کنند، این قطعی برق روی سیستم های ارتباطی تاثیر گذاشت.

وی با بیان اینکه در پی بروز این مشکل، اپراتورهای تلفن همراه از سیستم برق اضطراری (UPS ) استفاده کرده اند، ادامه داد: اما باتری برق اضطراری نیز بیشتر از ۳ تا ۴ ساعت عمل نمی کند و به دنبال اتمام این باتریها، از ساعت حدود ۷ صبح امروز، سایتهای تلفن همراه در حدود ۱۰ شهر این استان، از مدار خارج شد.

فلاح جوشقانی با تاکید براینکه تا زمانی که مشکل قطعی برق رفع نشود نمی توان این تعداد سایت را به مدار بازگرداند، افزود: مشکل به وجود آمده سبب قطع بیش از نیمی از شبکه تلفن همراه در استان خوزستان شده است.

معاون رگولاتوری با اشاره به اینکه سایتهای موبایل اصلی به دلیل به کارگیری دیزل ژنراتور همچنان برقرار است، تاکید کرد: قطع ارتباط مربوط به سایتهای عمومی است که در سطح شهر و روی پشت بام برخی منازل، نصب شده است.

وی با تاکید براینکه طی این مدت زمان، حتی سوخت دیزل ژنراتورها نیز به اتمام رسیده است، گفت: با تمهیدات صورت گرفته سوخت رسانی مجدد به این سایتها انجام شده است.

فلاح جوشقانی با بیان اینکه نیمی از خطوط موبایل مربوط به سایتهای BTS عمومی در پی بحران به وجود آمده، از مدار خارج شده است، افزود: مشکلی در برقراری ارتباط خطوط تلفن ثابت در این استان گزارش نشده است.

وی با اعلام عذرخواهی از مردم استان خوزستان برای مشکل به وجود آمده، تاکید کرد که تا زمانیکه سیستم برق نرمال نشود، نمی توان ارتباط این خطوط را متصل کرد.

معاون رگولاتوری تاکید کرد: مسئولان در وزارت ارتباطات و سایر وزارتخانه ها در تلاش برای رفع مشکل به وجود آمده هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار