همچنان ۶ گردشگر غرق شده در دز مفقودند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 تیر 1396 | 23:46 ب.ظ
همچنان ۶ گردشگر غرق شده در دز مفقودند زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار دزفول با اشاره به حادثه غرق شدگی ۲۰ گردشگر اهوازی در رودخانه دز از ادامه جستجوها برای یافتن مفقودان این حادثه خبر داد. به گزارش نخبگان ، محمدرضا کرم‌نژاد در گفت‌وگویی، با اشاره به حادثه عصر امروز که در رودخانه دز برای ۲۰ گردشگر رخ داد، اظهار کرد: یک تور گردشگری شامل تعدادی کوهنورد از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار دزفول با اشاره به حادثه غرق شدگی ۲۰ گردشگر اهوازی در رودخانه دز از ادامه جستجوها برای یافتن مفقودان این حادثه خبر داد.

به گزارش نخبگان ، محمدرضا کرم‌نژاد در گفت‌وگویی، با اشاره به حادثه عصر امروز که در رودخانه دز برای ۲۰ گردشگر رخ داد، اظهار کرد: یک تور گردشگری شامل تعدادی کوهنورد از اهواز به دزفول سفر کرده و در رودخانه دز مشغول انجام تفریحات آبی بودند ولی تیوپ بادی آنها در مسیر رودخانه دچار مشکل می‌شود و در منطقه کول ‌خرسون در رودخانه دز غرق شدند.

وی افزود: ۱۲ نفر از این گردشگران به وسیله اهالی محل و نیروهای امدادی زنده نجات پیدا کردند و جسد ۲ نفر دیگر از آب بیرون کشیده شد که به بیمارستان دزفول تحویل داده شد.

کرم‌نژاد با بیان اینکه همچنان ۶ نفر از این گردشگران مفقود هستند، تصریح کرد: در حال حاضر کلیه عوامل امدادی و نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند و تاکنون از ۶ نفر دیگر که شامل ۲ مرد، ۲ دختر جوان، یک نوجوان و لیدر گروه که یک مرد بوده است، خبری نشده است.

شهردار دزفول گفت: تلاش نیروهای امدادی برای پیدا کردن این ۶ نفر ادامه دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار