استقلال خوزستان با شکست برابر الهلال از صعود به مرحله بعد باز ماند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 خرداد 1396 | 17:27 ب.ظ
استقلال خوزستان با شکست برابر الهلال از صعود به مرحله بعد باز ماند زمان مطالعه: ۲ دقیقه تیم استقلال خوزستان با شکست برابر حریف خود از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.  به گزارش نخبگان ، تیم استقلال خوزستان بامداد روز چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه دوحه قطر برابر تیم الهلال عربستان صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه ۲ […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم استقلال خوزستان با شکست برابر حریف خود از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.

 به گزارش نخبگان ، تیم استقلال خوزستان بامداد روز چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه دوحه قطر برابر تیم الهلال عربستان صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خورد.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی با برتری ۲ بر یک الهلال به پایان رسیده بود به همین دلیل تیم استقلال خوزستان در بازی برگشت برای صعود به دور بعد باید با اختلاف ۲ گل حریف خود را شکست می داد.
تیم استقلال خوزستان در این دیدار با ترکیب وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، حسن بیت سعید، آلویس نانگ، مهدی مومنی، مهدی زبیدی، علی اصغر عاشوری و فرشاد سالاروند وارد میدان شدند.
همچنین عبدالله المعیوف، محمد البریک، عبدالله الحافظ، عبدالله الزوری، سلمان الفرج، عبدالله عطیف، نیکولاس میلیسی، نواف العابد، کارلوس ادواردو ، محمد جحفلی و عمر خربین ۱۱ بازیکنی بودند که ترکیب الهلال عربستان را تشکیل می‌دادند.
سفید پوشان خوزستان در ابتدای کار توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتند و بعد با خلق چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه الهلال سرانجام در دقیقه ۱۲ بازی توسط آلویس نانگ دروازه الهلال را باز کردند.

حسن بیت سعید مهاجم تیم استقلال خوزستان در ادامه کار صاحب یک موقعیت گل در محوطه جریمه الهلالی ها شد که با بی دقتی توپ خود را به بیرون زد.
در دقیقه ۱۶ بازی محمد خربین از ارسال کوتاه محمد البریک به خوبی استفاده کرد و از داخل محوطه جریمه با ضربه سر گل تساوی بخش الهلالی ها را به ثمر رساند.
در دقیقه ۲۵ بازی محمد خربین مهاجم تیم الهلال عربستان با یک ضربه سر دروازه استقلالی ها را تهدید کرد که وحید شیخ ویسی با واکنش استثنایی خود مانع گلزنی نماینده عربستان شد.

در نیمه دوم بازی استقلالی های خوزستان که تنها راه صعود به مرحله بعد را برد تیم الهلال می دانستند شروع خوبی داشتند و چندین موقعیت بر روی دروازه حریف خلق کردند که با بی دقتی از دست رفت.
بازی دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در زمین بی طرف برگزار می شد وصندلی های ورزشگاه دوحه قطر محل این بازی ، اغلب خالی بودند.
خستگی بازیکنان تیم استقلال خوزستان در انتهای نیمه دوم بازی موجب شد که تیم الهلال عربستان به راحتی در میدان جولان دهد و سرانجام در دقیقه ۸۰ بازی با شوت سالم الدوساری دروازه استقلال را باز کند تا امیدهای این تیم برای صعود به مرحله بعد از بین برود.
در این بازی عبدالله اوتایف، سلمان الفرج و محمد جحفالی از تیم الهلال عربستان و فرشاد سالاروند از تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست ۲ بر یک تیم الهلال به پایان رسید.
سفیدپوشان استقلال خوزستان در مجموع دو بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل تیم الهلال عربستان تن به شکست داد.

گفتنی است تیم استقلال خوزستان با کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار