سامانه اکسینِ من و پرتال داخلی شرکت فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 اسفند 1402 | 16:58 ب.ظ
سامانه اکسینِ من و پرتال داخلی شرکت فولاد اکسین خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ به اطلاع مجموعه پرسنل شرکت فولاد اکسین می‌رساند؛ سامانه اکسینِ من بمنظور دسترسی کارکنان به خدمات تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان و خدمات ورزشی و نسخه جدید پرتال داخلی سازمان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی راه‌اندازی و در دسترس خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان قرار گرفته است. برای استفاده از این […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ به اطلاع مجموعه پرسنل شرکت فولاد اکسین می‌رساند؛ سامانه اکسینِ من بمنظور دسترسی کارکنان به خدمات تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان و خدمات ورزشی و نسخه جدید پرتال داخلی سازمان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی راه‌اندازی و در دسترس خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان قرار گرفته است.

برای استفاده از این سامانه به نکات زیر توجه فرمایید:

١- برای ورود به سامانه اکسینِ من از مرورگر موبایل یا رایانه شخصی خود به آدرس اینترنتی https://my.oxinsteel.ir مراجعه نمایید.

٢- ثبتنام شما و افراد تحت تکفل توسط همکاران مدیریت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از شماره همراه تعریف شده در مدیریت امور اداری و منابع انسانی انجام شده است.
٣- همکاران محترم شاغل در شرکت؛ در صورت مشاهده پیام ”این شماره موبایل ثبت نشده است.” با شماره تلفن ٠۶١٣٢٩٠٩٠٠٠ (داخلی ۴٧١٩) تماس حاصل فرمایید تا مراحل دریافت و بررسی اطلاعات از سوی همکاران واحد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پشتیبانی شود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار