مهندس علی محمدی مدیری در تراز انقلاب؛

در دام ایجاد حاشیه برای صنایع موفق نیفتیم؛ از مدیران موفق و کارآمد صنایع در استان حمایت کنیم

تاریخ انتشار: شنبه 28 بهمن 1402 | 22:15 ب.ظ
در دام ایجاد حاشیه برای صنایع موفق نیفتیم؛ از مدیران موفق و کارآمد صنایع در استان حمایت کنیم زمان مطالعه: ۲ دقیقه شرکت فولاد اکسین در سالهای گذشته فراز و فرودهای مختلفی را سپری نموده و پس از حضور مدیرعامل فعلی این شرکت که سوابق ممتازی در شرکت‌های بزرگ از جمله فولاد خوزستان داشته است، این شرکت با ثبات و آرامش فعالیت های تولیدی و توسعه ای خود را در پیش گرفته است و شرکتی که پیشتر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت فولاد اکسین در سالهای گذشته فراز و فرودهای مختلفی را سپری نموده و پس از حضور مدیرعامل فعلی این شرکت که سوابق ممتازی در شرکت‌های بزرگ از جمله فولاد خوزستان داشته است، این شرکت با ثبات و آرامش فعالیت های تولیدی و توسعه ای خود را در پیش گرفته است و شرکتی که پیشتر بدلیل بی ثباتی های مدیریتی و برخی تنش های پیشین انتظار می رفت به سرنوشت شرکتهایی چون گروه ملی تبدیل شود اینک بدون حاشیه و تنش، افزایش چشمگیری در سودآوری داشته بگونه ای که سود این شرکت تا پایان سال حدود ۶ هزارمیلیاردتومان تخمین زده می شود.

مدیریت کارساز محمدی در فولاد اکسین بویژه در شرایطی که در تابستان و زمستان با محدودیت مصرف انرژی روبرو بوده ایم نشان می دهد با وجود رویکرد جهادی و انقلابی نه تنها می تواند از وارد آمدن آسیب اقتصادی به شرکتها و صنایع در شرایط تحریم های ظالمانه جلوگیری کرد، بلکه با تلفیق دانش و تجربه می توان به اقتصاد کلان کشور نیز کمک کرد و حاشیه امنی را برای متخصصان و کارکنان و کارگران فراهم آورد.

در این دوره مدیریتی هر از گاهی اخبار امیدوارکننده‌ای شکستن رکوردهای تولیدی فولاد اکسین می شنویم که از تلاش موفقیت آمیز در استفاده مناسب از سرمایه انسانی شرکت، بهینه سازی و مدیریت مصرف و هزینه ها، استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و زدودن حاشیه ها و ایجاد ارتباط مناسب با بدنه کارگری شرکت حکایت می کند.

از این رو فعالان و ناظران اقتصادی، اجتماعی و رسانه ای می بایست توجه داشته باشند که ایجاد حاشیه های ساختگی و فضاسازی ها برای مجموعه شرکت‌های صنعتی در استان، می تواند برای اصل تداوم فعالیت و رونق فعالیت این شرکتها مضرّ باشد.
از یاد نبریم در سال های اخیر برخی شرکتها و صنایع مهم در استان بدلیل بی ثباتی های مدیریتی دچار چالش های جدی در اداره و رونق فعالیتها و درنتیجه تنش های اجتماعی کارگری و رکود در فعالیتها شده اند که متاسفانه برخی از حاشیه آفرینی های بیرونی و دامن زدن به مسائل قومی، طرح دوقطبی هایی چون بومی-غیربومی و برخی توقعات و انتظارات نامتناسب نیز در وضعیت ایجادشده آن شرکتها موثر بوده است. هنوز تجربه گروه ملی، نیشکر هفت تپه و بسیاری دیگر از شرکتها پیش روی ماست. وجود مدیران کارامد، بادانش و تجربه و مستقل در استان منفعت عمومی را بدنبال خواهد داشت و باید از آن صیانت نمود./زاگرونا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار