سياوش محمودي عضو شوراي اسلامي شهر اهواز:خطاب به مدیر مسئول یک رسانه کشوری

سرپرستی یک خبرگزاری در خوزستان بجای امید آفرینی، یأس و نفرت پراکنی میکند

تاریخ انتشار: شنبه 14 بهمن 1402 | 00:10 ق.ظ
سرپرستی یک خبرگزاری در خوزستان بجای امید آفرینی، یأس و نفرت پراکنی میکند زمان مطالعه: ۳ دقیقه عضو شورای شهر اهواز گفت: یکی از سرپرستی های خبرگزاری های کشوری در خوزستان، آتش بیار مسائل و موضوعات شورای شهر اهواز شده است و با دست زدن به اقداماتی که با کلیه اصول اخلاقی و رفتار حرفه ای رسانه در تضاد کامل است، نسبت به تحریف صحبتهای اعضای شورا، انتشار اخبار کذب و غیر […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عضو شورای شهر اهواز گفت: یکی از سرپرستی های خبرگزاری های کشوری در خوزستان، آتش بیار مسائل و موضوعات شورای شهر اهواز شده است و با دست زدن به اقداماتی که با کلیه اصول اخلاقی و رفتار حرفه ای رسانه در تضاد کامل است، نسبت به تحریف صحبتهای اعضای شورا، انتشار اخبار کذب و غیر واقعی و بعضاً دروغ پردازی سعی می کند فضای شورای شهر اهواز را غبار آلود کند.

سیاوش محمودی با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: متاسفانه سرپرستی این خبرگزاری در استان، از بدو تشکیل ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز با اهداف سوء ، با دست زدن به این روش های غیر اخلاقی و غیر حرفه ای، بجای اینکه بعنوان یک رسانه مستقل به رسالت حرفه ای خود بپردازد، تمام سعی و تلاش خود را در سیاه نمایی مسائل شورا و شهرداری بکار بسته و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است.

محمودی افزود: اخیراً نیز همین سرپرستی استانی، در اقدام غیر حرفه ای دیگری، در شب تشکیل جلسه شورای شهر اهواز، با انتشار خبری سراسر کذب و دروغ، مبنی بر عزل شهردار اهواز با حضور فرماندار محترم اهواز در صحن علنی شورای شهر را منتشر کرد تا به زعم خود، نماینده عالی دولت آیت الله رئیسی در کلانشهر اهواز را در عمل انجام شده قرار دهد که این موضوع با واکنش به موقع روابط عمومی فرمانداری اهواز مواجه شد و طی اطلاعیه ای کذب و غیر واقعی بودن خبر مذکور را به اطلاع عموم جامعه رساندند.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: سوالات و ابهامات زیادی در خصوص عملکرد تامل برانگیز سرپرستی این خبرگزاری بوجود آمد که چگونه یک خبرگزاری که در سطح کشور از مقبولیت خاصی برخوردار است و همواره اخبار و اقدامات کارگزاران نظام اسلامی و خادمان مردم در اقصی نقاط میهن اسلامی را به سمع و نظر مردم می رساند، در استان خوزستان عملکردی معکوس داشته و صرفاً به سیاه نمایی پرداخته و بجای امید آفرینی نزد مردم فقط به حاشیه سازی و ایجاد جو بد بینی اقدام می کند.

سیاوش محمودی افزود: در حالیکه کارکرد اصلی یک خبرگزاری بغیر از امانت داری در انتشار صحیح و درست اخبار و عملکرد ها ، ایجاد روحیه نشاط و همدلی بین مردم با کارگزاران نظام است . متاسفانه سرپرستی این خبرگزاری در استان حتی یک خبر مثبت از اقدامات دو سال اخیر مدیریت شهری در خروجی خود قرار نداده و بدون اینکه خبرنگار یا دست اندرکاران این خبرگزاری حتی یک دقیقه در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز حضور پیدا کرده باشند ، اما بطور مستمر اخبار تنش آفرین و حاشیه ساز از این دوره شورا که اکثراً افراد ارزشی، مذهبی و معتقد هستند را منتشر می کند و مشخص نیست که این اخبار و سیاه نمایی های انجام شده توسط این مجموعه از کجا نشات میگیرد و بدنبال چه اهدافی هستند .

آیا توجیهی برای یک خبرگزاری معتبر، توسط افرادی که امروز در استان با موضع گیری های غیر واقعی و جانب دارنه خود دست به این اقدامات می زنند ، وجود دارد ؟ ! آیا سرپرستی کشور بنا ندارد ورودی در این خصوص داشته باشد !؟ منافع چه شخص یا اشخاصی به خطر افتاده است ؟!

محمودی در پایان این گفتگو اعلام کرد از مدیریت محترم این خبرگزاری در تهران درخواست می شود نسبت به موضع گیریها و اقدامات غیر متعارف این خبرگزاری ورود کرده و بررسی کنند که چه اتفاقی افتاده که سرپرستی خبرگزاری در ادوار گذشته شهرداری اهواز روزانه نسبت به انتشار عملکرد شهرداری اقدام میکرده  و بازوی اصلی این نهاد اجرایی بوده اما در این دوره که افرادی از جریان انقلابی و با رویکرد فسادستیزی وارد شورا شده اند، همه اهتمام خود را در تخریب آنان بکار بسته است.!؟

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار