استاندار خوزستان خواستار شد؛

راه اندازی فیبرنوری خانگی در خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 5 خرداد 1396 | 02:28 ق.ظ
راه اندازی فیبرنوری خانگی در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست فیبرنوری خانگی در کل استان خوزستان راه اندازی شود. به گزارش نخبگان، دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ارتباطات را یکی از زیرساخت های اساسی توسعه دانست و گفت: هرچه پیشرفت در این زمینه بیش تر باشد، زیرساخت های توسعه و رشد منطقه بیش تر فراهم است. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست فیبرنوری خانگی در کل استان خوزستان راه اندازی شود.

به گزارش نخبگان، دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ارتباطات را یکی از زیرساخت های اساسی توسعه دانست و گفت: هرچه پیشرفت در این زمینه بیش تر باشد، زیرساخت های توسعه و رشد منطقه بیش تر فراهم است.

وی افزود: با گستردگی بیش تر زیرساخت‌های ارتباطات، امکان ارائه خدماتی که قبلا به صورت عادی ارائه می شد، در حوزه ارتباطات بیش تر فراهم می‌شود، همچنین در حوزه ارتباطات می توان اشتغالزایی جدی ایجاد کرد.
شریعتی اذعان داشت: ۱۸ ماه گذشته در سفر وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان ۱۸ تفاهمنامه کسب و کار و اشتغالزایی در حوزه ارتباطات، زیرساخت های ارتباطی ، تولید محتوا، شتاب دهنده و … به امضا رسید و برخی از این تفاهمنامه ها اکنون عملیات و اجرایی شده و زمینه اشتغالزایی بسیار خوبی ایجاد کرده و زیرساخت هایی را گسترش داده است.
استاندار خوزستان با اشاره به تحویل نخستین لینک فیبر نوری خانگی FTTH در صبح امروز در آبادان اظهار کرد: امید است این اقدام به کل استان تسری یابد، از وزیر ارتباطات قول گرفتیم که این اقدام در مرکز استان خوزستان یعنی اهواز نیز اجرایی شود تا خوزستان نماد استان توسعه یافته و مدرن و هوشمند باشد.
وی اظهار داشت: خوزستان پنجمین استان کشور است که مرکز ارتباطات بین الملل اینترنت کشور ( GW) در آن راه اندازی شده با راه اندازی این مرکز، خوزستان علاوه بر اتصال به دیتای جهانی، ارتقا و رشد جدی و خوبی در حوزه ارتباطات خواهد داشت که بسیاری از استان‌های توسعه یافته از آن محروم هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار