اقتدار جبهه مقاومت در مقابل توطئه های دشمنان

تاریخ انتشار: شنبه 13 آبان 1402 | 14:09 ب.ظ
اقتدار جبهه مقاومت در مقابل توطئه های دشمنان زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان: هیچ دشمنی توان ایستادن در برابر جبهه پرقدرت مقاومت را ندارد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان، سردار عبدالرضا میرحاجتی در راهپیمایی یوم الله  ۱۳ آبان شهرستان دزفول گفت:  شکل گیری جبهه مقاومت  مرهون زحمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است  و این شهید گرانقدر  چند ماه قبل از شهادت در نشستی با فرماندهان ارشد سپاه اعلام کرده بود که ۶ ارتش در وسعت جغرافیایی چندین هزار کیلومتر مربع ایجاد کرده است.

وی  با اشاره به اینکه  امروز با دلاورمردی جوانان غزه در برابر رژیم صهیونیستی دوران جدیدی از مبارزه و جهاد آغاز شده است، افزود: هیچ دشمنی توان ایستادن در برابر جبهه پرقدرت مقاومت را ندارد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: جوانان غزه توانستند هفتم اکتبر طی ۲۰ دقیقه تمام هیمنه اسراییل غاصب را که افسانه سرایی فراوانی درباره آن کرده بودند، در هم بشکنند.

سردار حاجتی با بیان اینکه  امروز غزه که باریکه‌ای با وسعتی حدود ۳۶۰ کیلومتر است، تمام معادلات دنیا را به هم زده است، ادامه داد: مجاهدان غزه توانستند در طوفان الاقصی از دیوار‌هایی حائل که به آخرین تجهیزات و سنسو‌های روز دنیا و تسلیحاتی خودکار مجهز بودند عبور و بیش از ۲۰۰ نفر از غاصبان صهیونیستی اسیر کنند.

وی گفت: ۵۰ کشور با تحریم و اجرای عملیات ترکیبی با شعار «زن، زندگی، آزادی» علیه ایران اسلامی به میدان آمدند تا به خیال خام خود کار جمهوری اسلامی را تمام کنند، ولی این توطئه نیز با بصیرت مردم در هم کوبیده شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  افزود: همه ابرقدرت‌های دنیا در برابر عزم و اراده ملت ایران و نظام اسلامی شکست خورده‌اند، و  دشمن در ۴۵ سال گذشته انواع توطئه‌ها را برای ضربه زدن به  جمهوری اسلامی به کار گرفت، ولی هر تلاش آن‌ها در قبال این نظام و مردم به شکست کشیده شد.

سردار حاجتی با بیان اینکه تحقق وعده فروپاشی اسراییل نزدیک است، بیان کرد:  برخی حوادث در غزه و مقاومت مردم فلسطین زیر موشکباران صهیونیست‌ها همانند مردم مقاوم دزفول در زیر موشک باران صدامیان است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند که دوران «بزن در رو» تمام شده است و اگر ضربه‌ای به ایران اسلامی بزنند، ضربه‌ای به مراتب سخت‌تر به آن‌ها وارد می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان رونمایی از موشک هایپرسونیک را یادآور شد و گفت: دشمنان ایران اسلامی در خیال خام خود حمله به تاسیسات اتمی ایران اسلامی را در سال گذشته برنامه ریزی کرده بود که با رونمایی موشک مافوق صوت خیبرشکن امروز حتی تصور این حمله را نیز به ذهن راه نمی‌دهند./خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار