همه شرایط برای تولید حداکثری مهیّاست؛

پیش‌بینی برداشت بیش از ۸۰۰ هزار تُن نیشکر در هفت‌تپه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مهر 1402 | 10:56 ق.ظ
پیش‌بینی برداشت بیش از ۸۰۰ هزار تُن نیشکر در هفت‌تپه زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از آمادگی کارخانه شکر برای تولید حداکثری با شروع فصل برداشت نیشکر خبر داد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، علیرضا دورباشی‌زاده اعلام کرد که تمامی مراحل اورهال و تعمیرات اساسی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی ضمن قدردانی از تلاش متخصّصین نیشکری و پرسنل بخش صنعت در عملیات اورهال امسال، تاکید کرد که همه شرایط برای تولید حداکثری و باکیفیت آماده است و تمامی پرسنل واحد‌های مختلف کارخانه و معاونت صنعت شرکت هفت‌تپه باانگیزه مثال‌زدنی، آماده خلق یک حماسه جدید هستند.
مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از پیش‌بینی برداشت بیش از ۸۰۰ هزار تُن نیشکر در سال زراعی جاری خبر داد و گفت، تلاش‌مان بر این است که از این میزان، به رکورد تولید ۸۰ هزار تن شکر دست یابیم که افزایشی بیش از ۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته خواهد داشت.
دورباشی‌زاده با اشاره به تحقق رشد تولید در سال زراعی جاری، ابراز امیدواری کرد که برداشت محصول نیشکر و استحصال شکر از سطح مزارع هفت‌تپه از اول آبان ماه آغاز شود.
وی در ادامه، از کارکنان حوزه معاونت کشاورزی قدردانی کرد و نقش آن‌ها را در تحقّق شعار سال مهم دانست و گفت، کارکنان پرتلاش معاونت کشاورزی در گرمای طاقت‌فرسا حماسه آفریدند که رشد مطلوب و کیفیت بسیار بالای نیشکر‌ در بین کشت و صنعت‌ها را در پی داشت.
وی به نتایج مثبت مجمع اخیر کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در تهران اشاره و ابراز امیدواری کرد که روزهای پرامید و خبرهای خوبی در انتظار هفت‌تپه و کارکنان آن است.
بر اساس این گزارش، تا پیش از پیوستن هفت‌تپه با هفت طرح، این واحد نیشکری با ۵۰ درصد ظرفیت تولیدی فعالیت می‌کرد اما حالا هم حوزه کشاورزی و هم صنعت، به سمت تولید حداکثری در حرکت است و طبق پیش‌بینی‌ها تولید شکر به «ظرفیت اسمی» خواهد رسید.
این شرکت در ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ با مصوبه سران قوا به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد و در حال حاضر نیز با ورد به مرحله قیمت‌گذاری، روند انتقال قطعی مالکیّت آن در حال انجام است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار