استاندار تاکید کرد

لزوم اختصاص پایان‌نامه‌های دانشگاهی به چالش‌های خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1402 | 13:47 ب.ظ
لزوم اختصاص پایان‌نامه‌های دانشگاهی به چالش‌های خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی باید با مشارکت دستگاه‌ها به مسائل و چالش‌های استان خوزستان اختصاص یابد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان – علی‌اکبر حسینی‌محراب، امروز، ۴ مهرماه در پایان بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی و نشست با رئیس و معاونان دانشگاه شهید چمران اهواز، با اشاره به قدمت حدود ۳۰ ساله ساختمان‌ها و نیاز به تعمیر و بازسازی خوابگاه‌ها اظهار کرد: به دلیل مشکلات بودجه‌ای، عملیات بازسازی مقداری با تاخیر آغاز شد با این وجود خوشبختانه چند بلوک اصلی خوابگاه‌ها تعمیر و رنگ‌آمیزی شده است و دانشجویان در حال استقرار در آن‌ها هستند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: سه بلوک نیز مربوط به دانشجویان نو ورود است که در دست بازسازی است و پیمانکاران در حال کار هستند. طبق برنامه‌ای که مسئولان دانشگاه اعلام کرده‌اند تا هفته سوم مهرماه عمده کار انجام خواهد شد البته بخشی نیز باقی خواهد ماند که تاکید کردیم با استفاده از پیمانکاران دیگر و ایجاد جبهه‌های کاری بیشتر شروع کنند تا بتوانند خوابگاه ها را به شرایط مناسب برسانند.

حسینی محراب گفت: در خصوص تجهیزات سرمایشی نیز بنا شد برای سال‌های آینده خوابگاه‌ها از پکیج ساختمان خارج و به کولرهای جداگانه مجهز شوند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شامل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه دیدار داشتیم و مشکلات مختلف تشکل‌های دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: با ارتباط حسنه‌ای که میان تشکل‌های دانشجویی و استادان و مسئولان دانشگاه وجود دارد امیدواریم شاهد تحویل فارغ التحصیلانی نمونه و شایسته و در تراز انقلاب اسلامی به جامعه باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید تلاش کنیم خروجی دانشگاه الگوی همه اقشار جامعه باشد، افزود: امیدواریم دانشگاه‌های شهید چمران و جندی شاپور با پیشینه و قدمت درخشانی که دارند همچون گذشته به پرورش جوانان نخبه بپردازند و در کارهای علمی در سطح کشور پیشرو باشند و بتوانند در کاهش مشکلات استان خوزستان مشارکت کنند.

حسینی محراب بیان کرد: همچنین نشستی با مدیران دانشگاه برگزار شد و مباحثی در خصوص مسائل بودجه‌ای دانشگاه و همچنین لزوم همکاری و مشارکت دستگاه‌ها با دانشگاه‌ها در راستای اختصاص موضوعات رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به مسائل و چالش‌های مختلف استان خوزستان مطرح شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار