متن بیانیه مشترک علی ساری و جواد کاظم‌نسب الباجی:

اعلام حمایت دو نماینده اهواز از تداوم دولت تدبیر و امید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 | 22:03 ب.ظ
اعلام حمایت دو نماینده اهواز از تداوم دولت تدبیر و امید زمان مطالعه: ۲ دقیقه دو تن از نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت تدبیر و امید و دعوت مردم برای حضور فعالانه در انتخابات بیانیه صادر کردند.  به گزارش نخبگان و به نقل از  ایسنا، متن بیانیه مشترک علی ساری و جواد کاظم‌نسب الباجی در حمایت از کاندیداتوری حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دو تن از نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت تدبیر و امید و دعوت مردم برای حضور فعالانه در انتخابات بیانیه صادر کردند.

 به گزارش نخبگان و به نقل از  ایسنا، متن بیانیه مشترک علی ساری و جواد کاظم‌نسب الباجی در حمایت از کاندیداتوری حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و تداوم دولت تدبیر و امید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِینَ یسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ»

 در حالی که به روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نزدیک می‌شویم شور و اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق رأی از حضور پر رنگشان در آخرین روزهای تبلیغات، قابل پیش بینی است. از طرفی در میهن اسلامی ما انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این حضور نمادی از همدلی و همراهی مردم با نظام را نشان می‌دهد که موجب اقتدار هرچه بیشتر کشور عزیز ما می‌شود .

 بر همین اساس و با توجه فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، مردم شریف خوزستان را جهت حضور فعال در انتخابات و خلق حماسه‌ای تاریخی دعوت می‌کنیم .

 انتظار ما این است که مردم همیشه در صحنه با مشارکت فعالانه، سهم خود را در ادارهٔ مملکت و در تعیین مدیریت عالی اجرائی کشور، به عهده بگیرند؛ این یک حق و در عین حال یک تکلیف است .

 به طور حتم همه ما بر این امر واقف هستیم که چالش‌ها و مشکلات در استان خوزستان فراوان است اما با این وجود معتقدیم که دولت تدبیر و امید تلاش ارزنده‌ای در جهت رفع مشکلات استان مبذول کرده است و باید فرصتی دوباره جهت تکمیل آنچه آغاز شده است، داده شود .

 بر هیچ کس پوشیده نیست که دولت تدبیر و امید در سطح ملی بسیار موفق عمل کرده است و شرایط کنونی کشور با آنچه که در گذشته بود، قابل قیاس نیست؛ بنابراین برای بهبود شرایط کشور و حاکمیت قانون و عقل‌گرایی باید قاطعانه از دولت تدبیر و امید حمایت کنیم .

 درپایان از مردم عزیز اهواز و سایر شهرستان‌های استان خوزستان می‌خواهیم به منظورحمایت از دولت تدبیر و امید در مراسمی که با حضور جناب آقای دکتر روحانی در نظرگرفته شده است شرکت کنند تا فضای مطالبه‌گری همچنان پایدار ماند و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور سیر کنیم .

                                                                                  و من الله التوفیق

                                                                              جواد کاظم نسب الباجی

                                                                                        علی ساری

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار