عضو شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان خوزستان: نسبت به ردصلاحیت ها معترضیم؛ احتمالا لیست نمی دهیم!

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 | 17:24 ب.ظ
عضو شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان خوزستان: نسبت به ردصلاحیت ها معترضیم؛ احتمالا لیست نمی دهیم! زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان/ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز: پیشنهاد من این است که از لیست دادن در قالب شورای سیاست گزاری منصرف شویم و وقت و انرژی خود را صرف ریاست جمهوری خواهیم کرد عبدالرحیم فضیلت پور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در دولت اصلاحات و مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی استان خوزستانرا در کارنامه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان/ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز: پیشنهاد من این است که از لیست دادن در قالب شورای سیاست گزاری منصرف شویم و وقت و انرژی خود را صرف ریاست جمهوری خواهیم کرد
عبدالرحیم فضیلت پور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در دولت اصلاحات و مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی استان خوزستانرا در کارنامه خود دارد. فضلیت پور هم اکنون دبیر حزب همبستگی در استان خوزستان و عضو شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان خوزستان است.با او در خصوص موضوعات روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به گفتگو نشسته ایم که از نظرتان می گذرد.
عبدالرحیم فضلیت پور با انتقاد از ردصلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر اهواز گفت: متاسفم از اینکه این رد صلاحیت ها با این گستردگی و فقط در استان خوزستان انجام شده است، این نشان می دهدکه هنوز فضای سیاسی استان ما فضای امنیتی است و بستری برای خدمتگزاری فرزندان این استان فراهم نشده است. این مسئله جفا به نیروهای مخلص در خدمت انقلاب و نظام است. وی با بیان اینکه این رد صلاحیت ها را شایسته استان نمیدانم افزود: به عنوان یک شهروند و کنشگر سیاسی به این وضعیت معترضم.
فضلیت پور بیان داشت: با توجه به رد صلاحیت کاندیدهای شاخص اصلاح طلب در انتخابات شورای شهر اهواز شورای سیاست گزاری اصلاح طلبان لیست ارائه می دهد یا خیر باید بگویم نظر شخصی بنده بر این است که با توجه به اینکه نیاز همه نگاه ها  معطوف به رای روحانی در استان شود لذا پیشنهاد من بر این است  که شورای سیاست گذاری ومسئولین مربوطه به این نکته توجه کنند که رای آقای روحانی باید رای قابل قبولی باشد.  در نهایت هر چه شورای سیاست گذاری  تصمیم بگیرد  ما تبعیت خواهیم کرد.
این عضو شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان خوزستان گفت: با توجه به اعلام فهرست تایید شدگان هایی انتخابات شورای شهر اهواز  امروز در جلسه این شورا با دستور ارائه لسیت و یا  عدم ارائه لیست مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.
فضلیت پوربیان داشت: نظر شخصی من بر این است که اگر نیروهای کیفی مجدد تایید صلاحیت نشوند به علت انسجام نیروها و وحدت و یکپارچگی رای روحانی پیشنهاد من این است که از لیست دادن در قالب  شورای سیاست گزاری منصرف شویم و وقت و انرژی خود را صرف ریاست جمهوری کنیم. در نهایت اگر شورای سیاست گذاری هر تصمیمی گرفتند ما به عنوان عضوی از این شورا تابع خواهیم بود.

فضیلت پور در پاسخ به این سوال که آیا روحانی در دور اول رای خواهد آورد یا به دور دوم انتخابات کشیده خواهد شد مناظره سوم را تعیین کننده عنوان کرد گفت: امیدوارم در مرحله اول شاهد رای بالای آقای دکتر روحانی باشیم. شواهد و قرائن این را می گوید اما مناظره سوم در قطعی بودن این موضوع بسیار تعیین کننده خواهد بود.

?منبع: شکوفه پایدار/آراس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار