در سی و چهارمین جشنواره امتنان؛

تندیس مدیر نمونه واحد تولیدی به مدیرعامل نیشکر رسید

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 بهمن 1401 | 00:38 ق.ظ
تندیس مدیر نمونه واحد تولیدی به مدیرعامل نیشکر رسید زمان مطالعه: ۲ دقیقه تولید محصولات باکیفیت نیشکری، افزایش بهره‌وری، پرورش کارکنان خلاق در صنعت نیشکر، تشویق به نوآوری و حضور مؤثر و شایسته صنعت نیشکر از دلایل انتخاب دکتر ناصری به عنوان مدیر نمونه واحد تولیدی از سوی کمیته ارزیابی این جشنواره است. تندیس مدیر نمونه واحد تولیدی در سی و چهارمین جشنواره «امتنان» از جامعه کار و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تولید محصولات باکیفیت نیشکری، افزایش بهره‌وری، پرورش کارکنان خلاق در صنعت نیشکر، تشویق به نوآوری و حضور مؤثر و شایسته صنعت نیشکر از دلایل انتخاب دکتر ناصری به عنوان مدیر نمونه واحد تولیدی از سوی کمیته ارزیابی این جشنواره است.

تندیس مدیر نمونه واحد تولیدی در سی و چهارمین جشنواره «امتنان» از جامعه کار و تولید استان خوزستان، به مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این جشنواره که با حضور آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، دکتر عبدعلی ناصری به عنوان مدیر نمونه واحد تولیدی، مورد تقدیر قرار گرفت.

تولید محصولات باکیفیت نیشکری، افزایش بهره‌وری، پرورش کارکنان خلاق در صنعت نیشکر، تشویق به نوآوری و حضور مؤثر و شایسته صنعت نیشکر از دلایل انتخاب دکتر ناصری به عنوان مدیر نمونه واحد تولیدی از سوی کمیته ارزیابی این جشنواره است.

در سال گذشته نیز، مدیرعامل توسعه نیشکر در سی و سومین جشنواره امتنان به دلیل بهبود فرآیندهای کاری، تولید محصولات باکیفیت نیشکری، افزایش بهره‌وری، مشارکت موثر در حیات اقتصادی و اجتماعی و سهیم شدن در ترسیم آینده‌ای بهتر به عنوان مدیر نمونه انتخاب شده بود.

بر اساس این گزارش، جشنواره امتنان هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود. شناسایی نخبگان عرصه کار و تولید، کارگران و گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه از اهداف اصلی این جشنواره است.

تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی اسلامی کار و ایرانی تلاش جهت ارتقاء مهارت‌های شغلی و انتقال دانش و تجربیات و همچنین ارائه شیوه‌های نوین در کار با اختراع ابتکار و اصلاح و راه‌اندازی سیستم و تجهیزات از دیگر اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار