بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی در اهواز رکورد زد

تاریخ انتشار: شنبه 26 آذر 1401 | 18:22 ب.ظ
بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی در اهواز رکورد زد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اهواز – نخبگان – مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان گفت: بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز برای نخستین بار پس از همه‌گیری ویروس کرونا رکورد زد. رحیم جلیلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اعتدال نخبگان افزود: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۵آذر ماه ۱۴۰۱به مدت پنج روز با شرکت بیش […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اهواز – نخبگان – مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان گفت: بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز برای نخستین بار پس از همه‌گیری ویروس کرونا رکورد زد.

رحیم جلیلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اعتدال نخبگان افزود: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۵آذر ماه ۱۴۰۱به مدت پنج روز با شرکت بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده و نمایندگی‌های انحصاری لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه از ۱۰ استان برتر صنعتی در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد و بیش از۵۰ هزار نفر از آن بازدید کردند.

وی گفت:ویژگی مهم نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز این بود که برای نخستین بار هیچ ‌یک از شرکت‌های خارجی تولیدکننده لوازم خانگی همچون کره جنوبی ، چین و آلمان در آن حضور نداشتند و به نوعی می‌توان گفت این نمایشگاه تمام قد ایرانی بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان در ادامه افزود: در این نمایشگاه علاوه بر بازدید عموم مردم و کارشناسان و دست اندرکاران صنایع خانگی و صنعتی، سفارش‌های زیادی از خرید کالاهای خانگی و آشپزخانه توسط مردم به ثبت رسید که یک موفقیت بزرگ برای صاحبان صنایع لوازم خانگی داخلی به شمار می‌رود.

جلیلی ، شمار بی‌سابقه بازدیدکنندگان و خریداران از نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه را نشانه‌ای از اعتماد مردم به تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی و ارتقای کیفیت آنان ، قیمت‌های مناسب در قیاس با کالاهای مشابه خارجی و خدمات پس از فروش بیان کرد و افزود: این نمایشگاه با آرامش کامل ، حتی در ساعات پایانی جمعه شب مملو از جمعیت بازدید کننده بود.

وسایل سرمایشی وگرمایشی ، انواع یخچال و فریزرهای خانگی و تجاری ، انواع دستگاه‌های تصفیه آب ، مبلمان ، تختخواب ، لوازم برقی آشپزخانه ، تلویزیون، لوازم صوتی و انواع فرگاز در این نمایشگاه عرضه شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان در ادامه افزود:امسال برپایی ۳۵نمایشگاه تخصصی در اهواز در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مصوب شده که تاکنون هشت نمایشگاه برپا شده و ۲۷ نمایشگاه دیگر تا پایان سال جاری در نمایشگاه بین المللی اهواز برپا خواهد شد.

نمایشگاه های ماشین آلات کشاورزی ، جشنواره صنایع دستی و اقوام سراسر کشور ، تولیدات دامی و کشاورزی ، مبلمان ، لوستر، بازرگانی و جهیزیه زوج های جوان و طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج تا پایان سال جاری در اهواز برپا می‌شود

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار